wwwerner Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg leser: M Pondus Donald Duck & Co og Rocky Leser også alle biseriene i M og Pondus. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) leser: amazing spider-man ultimate spider-man (litt) donald (litt) Det norske spiderman bladet thunderbolts wolverine (litt) tommy og tigern billy (litt) leser også i blant the far side og nemi. Edit: glemte nemi Endret 16. september 2007 av carlgutt Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Donald (norsk) Batman Action Comics Superman Amazing Spider-Man Friendly Neighborhood Spider-Man Sensational Spider-Man Ultimate Spider-Man Ultimate X-Men New X-Men Uncanny X-Men X-Men Wolverine Wolverine: Origins Booster Gold Justice League Justice Society Buffy Season 8 Countdown Supergirl Green Arrow / Black Canary Birds of Prey Robin Nightwing Iron Man Teen Titans +Div minis og ting jeg har glemt nå. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 gamle pondus og tommy og tigern Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Akkurat for tia leser jeg Viggo, av Franquin.. fikk alle albumene i bursdagsgave : ) Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 ALLE albumene?! Alle de originale albumene? Jeg elsker Viggo. Har vært favoritten min siden jeg var liten. Til og med faren min elsker det. Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 ALLE albumene?! Alle de originale albumene? Jeg elsker Viggo. Har vært favoritten min siden jeg var liten. Til og med faren min elsker det. 9563243[/snapback] Nei, ikke alle de originale.... de har samlet alle albumutgivelsene i 7 bøker, som man får kjøpt på nettet for 1600,-, tror jeg.... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg har også noe sånt. Men i tillegg jeg alle de orignale albumene gitt ut i Norge Det er så mye morsommere å lese albumene istedenfor de bøkene. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Går nok mest i "M" og "Pondus" Var på Raptus i Bergen, og fikk signert den nye "M"-boka, "De første årene". Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Går mest i Donald egentlig.. Leser det alltid sammens med frokosten, lunsj og kvelds xP Ellers leser jeg Nemi noen ganger. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg leser Pondus Nemi Bizzarro Zits Rutetid Ett kort minutt av Carol Lay og Donald Duck and CO Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg leser Donald hver uke. Agent x9 har jeg kjøp mange gamle blader av i div. brukthandler og slikt, og kjøper bladene i butikken nå, hvis det inneholder en Modesty Blaise historie jeg ikke har lest. Bortsett fra det leser jeg det jeg kommet over. Nemi, Knoll og Tott, osv. =) Lenke til kommentar
marfant Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Lenge leve NEMI Det holder jeg meg til. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Mine personelige favoritter: -Nemesis the Warlock -Judge Dredd -M -The Noob Noen tegneseriebøker verdt å nevne: -Watchmen -The League og Extraordinary Gentlemen -Swamp Thing Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg leser daglig alle tegneseriene som er på Dagbladet.no. Nå er linjen fullsatt med tegneserier som passer alle: kvinnene i bakgrunnen – Pondus. Kvinne med større rolle – M. Og den relativt nye Zofies verden med kvinnen i høysetet. Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Leser for det meste Pondus og M. Liker så godt som alle seriene gitt ut av Vertigo forlaget. Går det som tegneserier selv om det kategoriseres som graphic novels? Uansett favorittene der er de gode klassikerene som Sandman, Hellblazer og Lucifer Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er hekta på Conan men lenge sida jeg lest det på grunn av at de nye seriene i farger som kommer i butikkene nå er så sykt dårlige. Bare spør, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i gamle Conan blader i uten farger! Takker for svar Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Jeg leser: Donald Spider Man Wolverine X-Men M Pondus Conan Endret 7. februar 2008 av eXerIc0n Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Pondus, Mads og mine nye yndlinger: http://wulffmorgenthaler.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå