Galdust Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) - Fantomet - EON - Pondus - Ernie - Donald-klassikere - Tommy og Tigern (vel, ikke så mye nå lenger siden jeg har lest alle stripene...) Endret 16. januar 2008 av Galdust Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 -Donald -Pondus -Asterix -Lucky Luke Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) -One Piece -Pondus -M -Larson -Ultimate Xmen -Sinfest Endret 29. januar 2007 av TheOats Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Donald (og litt Herman hedning) Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Kun megatokyo, faktisk. Tørke for tiden altså.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 JLA, JSA, Green Arrow, Teen Titans, Wonder Woman, 52, Birds Of Pray, Green Lantern, The Flash, Supergirl (hu er Hot ok!), outsiders og.. hmmm tror det er alle pågående serier jeg leser fortiden , er jo noen miniserier som går nå som jeg må lese og da, bla Connor Hawke: Dragons Blood, Martian Manhunter, sikkert noe mer også .. glemmer fort Lenke til kommentar
Lima9 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg leser: - M - Pondus - Tommy & Tiger'n - Nemi Best. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 jeg leser for det meste -Fantomet -Donald duck -billy hender jeg leser andre også. å legge seg ned på senga å lese i stillheten er herlig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 skal begynne på The punisher nå. MAX The Punisher Vol. 1 bok på 300 sider Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 De jeg leser fast: Donald De Jeg leser av og til: Larsons Gale Verden, Pondus, Spiderman, Star Wars, Simpsons (Engelsk og Norsk) og Dragonball Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Pondus M EON Hårek (spess i jula) Asterix Donald Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Bleach Naruto Death Note Gunslinger Girl M Trigun EON Pondus Lenke til kommentar
flakken Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Bleach Naruto Riskhospitalet Sinfest Cyanide&Happiness Herman Hedning Tommy&Tigern Lenke til kommentar
torslo Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 -donald -billy -larssons gale verden -tommy og tigern + noen andre eg ikkje husker Lenke til kommentar
Badering Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Billy er vel det eneste innkjøpet innen tegneserier. Zits er eneste grunn til at jeg kjøper det. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Litt Pondus og M blir det på kjøreturer og lignende. Det jeg fast kjøper er Love Hina og One Piece, men det er MASSE annen manga som også veter på å bli lest Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Berserk, One Piece, Shaman King, D.N.Angel, Full metal Panic! overload er de jeg kjøper og venter på nye utgaver av Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Leser Dragon Ball, Pondus, M og Eon. Endret 20. februar 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Puchu Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Først og fremst: SKIP BEAT! Jeg kan gå rundt og skrike i frustrasjon den første uken etter at et kapittel kommer ut, fordi jeg vet det bare kommer to i måneden. Ellers: Yamato Nadeshiko Shichi Henge Nodame Cantabile Cynical Orange Penguin Revolution Junjou Romantica Niko Niko Diary Bring It On D. Grayman One Piece Prince of Tennis Angel Densetsu Bleach Dragon Voice Kagetora BECK Her Majesty's Dog Pheromomania Syndrome Special A Lovely Complex men noen serier har selvsagt høyere prioritet enn andre. Sånn må det bli når man har begrenset økonomi... *gråte* Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Akkurat nå: Oh! My Goddess Naruto Bleach Eyeshield 21 Hajime No Ippo Angel Densetsu Air Gear 666 Satan Prince of Tennis Vagabond Rosario Vampire School Rumble Nina Jahlae MAR Crying Freeman Flame of Recca Mx0 Suzuka Unbalance x Unbalance Noen av disse er ferdige serier men trenger å skaffe meg oversatte volumes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå