Gå til innhold

Et lite eventyr.......DU bestemmer slutten !

Anbefalte innlegg

har selv en 'eldre' (gammelt vrak egentelig) Pioneer slot-in 103S, 6x dvd 32x cd-rom som er i daglig drift.

meget godt fornøyd med slot-in, støyer svakt, og i forhold til min yamaha u-scsi 16x10x40x brenner så er den lydløs i forhold, da denne hørest ut som et løpsk tog på full guffe (brenning er lydløst), på lesing av cd-plater. kun enkelte cd plater lager en høyfrekvent 'hyle'lyd på idle spinning.

uansett, skal jeg oppgradere dvd spilleren så blir det nok en poineer ja.

du som er på jakt etter firmware til poineer, ta en titt innom kickme.to/dvd105s, du får alt du trenger der. :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nah, kjøp heller Pioneer DVD-spiller IDE 16x/40x Tray (DVD-116) for da kan du nemlig kjøpe alminiums deksel til DD-Romem til Lian LI kabinetter WEE! btw, har den DVD-Rom'en selv, den støyer kansje litt mye...men men....det er vel vanlig :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-01 20:38, |KHS| skrev:

jeg vil tippe støynivået fra den er rundt 40 - 60dB

Resten av pcen min ligger på under 30, så når dvdrom'en kjører for fult er det veldig enkelt å høre den

Jeg har ingen anelse om hvor mye støy hverken pc-en eller DVD-spilleren min produserer, målt i desibel. Men jeg kan jo nevne at jeg bl.a. har fire 80mm-vifter i kabinettet. :grin:

Jeg tror egentlig ikke jeg har noe mer å si i denne diskusjonen. Jeg hører selvsagt spilleren jeg også, men synes som sagt at lydnivået er innenfor akseptable rammer.

Forresten er det positivt at det fremdeles går an å være uenige på dette forumet uten at noen kommer med dumme bemerkninger. :smile:

Quote:

Den 2002-08-02 00:30, maxmhz skrev:

Nah, kjøp heller Pioneer DVD-spiller IDE 16x/40x Tray (DVD-116) for da kan du nemlig kjøpe alminiums deksel til DD-Romem til Lian LI kabinetter WEE!

Du får også 106S med sølvfront da, men jeg vet dessverre ikke hvor du får kjøpt dette. :sad:

[ Denne Melding var redigert av: THX 1138 på 2002-08-02 05:08 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...