JanA Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei Jeg lurer på å kjøpe meg en ny DVD-spiller. Jeg har 3 krav: -spiller brente DVD +/-R -sonefri -billig Noen som har tips til en slik? Jan A Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Ingen spillere er sonefri, det gjøres i butikken. De aller fleste spillere, untatt panasonic og pioneer kan gjøres sonefri via fjerkontroll. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 her tar du litt feil. De fleste nye dvdspillere ( altså de over 1000kr ) inneholder en sak som heter soneleser. Denne er programmerbar via fjernkontroll slik du nevner. Men pioneer må fikses i butikken. Når man har en soneleser i dvdspilleren sin får man ofte med et ark med passord og bruksanvisning. @Trådstarter: Jeg pleier alltid å anbefale Asono DVDx70+ her på forumet. Grunnet at det er en veldig god spiller som spiller det meste. Denne er sonefri og spiller det meste. Enkleste måten å kjøpe denne på er fra Asono.no. Jeg har lillebroren til den, altså DVDx70. Begge 2 er veldig enkle å oppgradere firmware på. Bare laste ned, brenne cd og sette inn. Den ligger på 995,- på Asono.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå