Jonime Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) vil slette denne vær så snill Hvordan sletter jeg denne?? Endret 17. juli 2005 av Jonime Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Som du ser i den andre tråden din (identisk) så skal ikke bildene bli borte selv om du tar ut batteriet av et kamera med flashminne. Minnebrikken kan tas ut av kamera (og da har den ikke strøm) for å kunne leses i en minnekortleser på en PC, evt plasseres i en printer for utskrift av bildene. Canon PowerShot A200 benytter CompactFlash I minnekort til lagring av bilder. Dette tåler helt flott å være strømløst uten ay bildene går tapt. Har du mistet bildene på minnekortet? Hva gjorde du i forkant? De skal som sagt ikke forsvinne uten at du sletter dem selv, eller flytter de over på en PC med Canon's software hvor du har angitt/svart på spørsmål om kameraet skal tømmes (Vet ikke om denne funksjonen finnes på Canon). Lenke til kommentar
Jonime Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Som du ser i den andre tråden din (identisk) så skal ikke bildene bli borte selv om du tar ut batteriet av et kamera med flashminne. Minnebrikken kan tas ut av kamera (og da har den ikke strøm) for å kunne leses i en minnekortleser på en PC, evt plasseres i en printer for utskrift av bildene. De er ikke identiske... jeg bare spør om det samme bare på to forskjellige måter... Jeg beklager at jeg har gjort dette men kameraet tilhører min stemors søster og jeg rota litt til her om dagen med det lille runde batteriet, ikke noe anna, åsså fikk jeg helt hetta i dag da jeg så at bildene fra bryllupet i går starta på ca 240 og jeg visste det var bilder før di bildene... Di reiser vært øyeblikk(12.00) på bryllups reise. Derfor var det litt krise og jeg måtte skrive samme spørsmål i 2 forum bare på 2 forskjellige måter og ikke identiske... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Stenges etter ønske fra trådstarter selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg