Dwagon Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg personlig synes den er kjempe bra og har med mye mer historie og handling enn animen'e, jeg skjønner jo godt at man ikke tar med enkelte voldelige sekvenser siden naruto anime'en blir sett av barn. så hva er din mening om dette? og takk til ueland for denne kategorien ^^ Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Leser både mangaen og animen, og synes serien er strålende En perfekt blaning av spenning, humor, sorg og glede det finnes bedre anime'r ute, men denne underholder meg ihvertfall stort hver uke. Edit: er også glad for at de lagde denne kategorien til oss, og jeg håper det blr litt aktivitet her. Jeg skal prøve å være aktiv, så får vi se hva som skjer. Endret 17. juli 2005 av bK_Coder Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg elsker Naruto!! Hatake Kakashi er rå!! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg elsker Naruto!! Hatake Kakashi er rå!! Desverre altfor lite med. I animeen i hvertfall. Har ikke lest mangaen... Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ser og leser serien og vill si att mangaen er myyye bedre. + att mangaen er kommet mye lengre. til dere som ikke leser mangaen: dere har mye og se frem til. må bare si att itachi er min favoritt i serien mvh nokiakiller Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Synes bare de kunne flyttet Naruto anime-tråden hit også. Den ligger fortsatt i Film/tv. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hatake Kakashi er rå!! Kakashi er absolutt den kulaste i Naruto. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ja, liker Naruto-mangaen. Ganske spennende nå! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg elsker Naruto!! Hatake Kakashi er rå!! Desverre altfor lite med. I animeen i hvertfall. Har ikke lest mangaen... Det blir mye av han i Kakashi-Gaiden som kommer da Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Anime er så lite detaljert i forhold til mangaen snufs.. liker mangaen best atm, men altså så har jeg ikke sett naruto på en måned eller to pga fillers >_< Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg synes Naruto begynner å bli utvannet nå. De drar ut tida på handlingene. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg synes Naruto begynner å bli utvannet nå. De drar ut tida på handlingene. Gjør de vel ikke? Det er vanlig å bruke 10 episoder på en slosskamp. Alle andre serier dras like mye ut. Men jeg liker ikke side questen som går nå. Men Kakashi-gaiden kommer til å bli så rå da. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Blir litt kjedelig med noen filler episoder. men det er en veldig god serie ^^ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Mangaen er bedre enn animen, IMO. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hmm, hvor mange episoder har det kommet ut nå? Har ikke lest/sett naruto, er det noe å satse på? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Per nå er det kommet 145 episoder, episode 146 som skulle kommet denne uken kommer nå på onsdag siden de viste en promo av Naruto The movie 2 istedenfor. Naruto mangaen har MYE mer handling enn anime'en, jeg personlig stopper med mangaen der hvor anime'en stopper for å unngå spoilers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå