BigJackW Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Er det noen som har sett filmen "SIMONE", skriv hva du mener om den filmen her. Edit: Det var jo Søndagsfilmen på TV2 den 10.Juli 2005 Endret 19. juli 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Syntes den var dritkul. Selv fattern som ikke er noe særlig fan av filmer, sa at "denne filmen var faktisk ganske bra". Lenke til kommentar
r Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg likte også denne filmen. Kult konsept jeg mener var bra gjennomført, og Al Pachino er jo genial. SPOILER! Det som toppet filmen for meg var da hun "døde", og hele verden sørget over en person som faktisk aldri hadde eksistert, nemlig det ultimate beviset på at han hadde klart å få dem til å tro at hun virkelig hadde levd (og så dødd). Bra måte å gni det inn på. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Genial film. Hadde nok blitt litt vanskelig i virkeligheten, men så er dette bare film og da Så den i fjor med klassen, jeg gir den 7/10 Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Syntes den var dritkul. Selv fattern som ikke er noe særlig fan av filmer, sa at "denne filmen var faktisk ganske bra". Samma her! Pappa elska filmen! Al har selvfølgelig gått nedover på 90-tallet, men dette var en intressang(Leif) og fin film! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå