Gå til innhold

Trenger bekreftelse på om dette er god RAM,snarest

[-GoMp-]

Anbefalte innlegg

Hei!

Setter sammen en PC jeg snart skal bestille, men fikk litt blandede tilbakemeldinger angående minnet.

Jeg skal ha et ASUS A8N-SLI Deluxe hovedkort, og etter litt tilbakemeldinger har jeg bestemt meg for å gå for dette minnet:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302138&cks=PRL

Er dette et godt minne?

PC'en skal være god, AMD 64 X2 prossessor, Nvidia 7800GTX, osv.. brukes først og fremst til spill, men etter hvert også flere ting regner jeg med.

Vennligst gi svar snarest!

Mvh

[-GoMp-]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glad jeg er ferdig med å bygge PC, men ja :) god ram og kanskje litt dyr, men hvorfor ikke gå for en mindre på 1024mb. Du merker ikke så mye forskjell på 1024mb og 2048mb ram skal jeg si deg ;) Trenger du mer, så kan du oppgradere seinere.

Endret av lars68
Lenke til kommentar

Ok, takk for svar Lars! Da går jeg for det minnet :)

Grunnen til at jeg vil ha RIKELIG med ram, er fordi jeg (siden jeg skal ha dobbeltkjerne prossessor) skal ha en del andre programmer i drift samtidig som jeg vil kunne spille spill med god flyt :)

Lenke til kommentar
' date='18/07/2005 : 17:54'] Ok, takk for svar Lars! Da går jeg for det minnet :)

Grunnen til at jeg vil ha RIKELIG med ram, er fordi jeg (siden jeg skal ha dobbeltkjerne prossessor) skal ha en del andre programmer i drift samtidig som jeg vil kunne spille spill med god flyt :)

Bare hyggelig og lykke til med ny PC :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...