JimL Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei, om du er en moderator er du sikkert fryktelig "trigger-happy" nå. Joda, jeg vet at kjøp og salg skal foregå i bruktmarkedet, men siden jeg er så ufattelig spesiell så syns jeg hele verden skal føye seg etter mine regler og la meg spørre etter en PC her. Eventuelt så føler jeg bare det er bortkastet å legge inn en "ønskes kjøpt" i bruktmarkedet, da det er forsøkt tidligere med 0 respons. Jeg skal ha en PC til ei som er ca 12 år, avhengig av surfing, msn og Sims2. Jeg trenger ikke noe spesielle greier, kan ordne det meste "fancy" selv. Budsjett: 2000,- Krav: Intel PIV 2.53, 512MB ram, ok (+) skjermkort. Noen som har noe sånt stående? Hadde vært veldig kjekt Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 er slik somm min pc det ja Men vil ikke selge. taper mye på dette. Forøvrig så kan du bygge veldig billige og ok'e pcer til 2000-3000, hvor godt disse talker the sims er avhenig av skjermkortet. 512 ddr-ram er nok, og en cpu på over 2gh (eller amd 2000+) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 ..., men siden jeg er så ufattelig spesiell så syns jeg hele verden skal føye seg etter mine regler og la meg spørre etter en PC her. Det syns ikke vi! Stenges! Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg