Shaper^ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Trenger man å kjøpe WoW for å bruke dette, for med guest passet så trenger man ikke det... Men det er bare 10 dagers bruk på det.. 60-Dagers GameCard Endret 17. juli 2005 av Shaper^ Lenke til kommentar
.V. Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Selvfølgelig må du kjøpe WoW for å bruke et game pass. Du må egentlig kjøpe det for å bruke guest pass også, men du kan bare låne cdene til noen. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Jaok, for på GuestPasset så står det "Give a friend this Guest Pass Key." "Loan your friend your Game CD's to install World of Warcraft on his or her machine (Your friend will not be needing the CDs to play the game after innstalation)" "Have your friend enter the Guest Pass Key when promted during the installation process (the key can only be used once)" "Your friend will have 10 days of free access to World of Warcraft." Her trenger jeg bare å installere det, men hvis jeg har fått guest pass og installert spillet, kan jeg ikke bare kjøpe et 60dagers pass eller noe da? Hvorfor vil ikke dette funke? Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvorfor vil ikke dette funke? Dette vil ikke funke for du må ha en acount å registrere gamecardet til. For å få en acount må du kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Du kan overføre char'en din fra guestpass accounten din til en WoW account.. Så jeg ser ikke helt hvorfor jeg må kjøpe spillet.. kan jo bare lage en account, har jo spillet inne på pcen... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 fordi guest pass account og vanlig account er litt forskjellige i databasen til blizzard. For å få den omgjort til vanlig må du regge med ny cd key, som du naturligvis må kjøpe spillet for å få... Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Jaok, da skjønner jeg... Takk for at jeg endelig fikk et klart nok svar Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 enkelt og grett.. blizz vil at folk skal kjøpe spillet vist de blir hekta:) Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hmm er ikke sikker men tror du kan spille 10dager så kan du betale for å spille i en månde før du MÅ kjøpe spillet! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hmm er ikke sikker men tror du kan spille 10dager så kan du betale for å spille i en månde før du MÅ kjøpe spillet! Nope. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Selvfølgelig må du kjøpe WoW for å bruke et game pass.Du må egentlig kjøpe det for å bruke guest pass også, men du kan bare låne cdene til noen. Kan jo ha det innlagt fra en beta, jeg la hvertfall ikke inn spillet fra cd. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Jaja, men nå har 10dagers passet mitt gått ut da.. så nå måtte jeg inn på gamesmix.com og bestille WoW hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå