Sink Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Ja, hvor lenge kjører dere prime for å si at systemet deres er stabilt? og hvilke teser kjører dere? Jeg kjørte Small FFTs i 13timer, da gadd jeg ikke mere fordi jeg skulle bruke pcen til spill. Så natta etter kjørte jeg Large FFTs i 9timer, under denne tesen var det umulig å bruke pcen fordi alt av ram blie brukt, derfor bare 9timer. Dette er en AMD xp 2000+ med en moderat oc. Legger ved bilde som jeg bare har slått sammen fra de 2 dagene. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 20 timer synes jeg er nok. Men har jeg dårlig tid nøyer jeg meg med 8 timer. 13 og 9 kan nok kalles temmelig stabilt ja. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Kan noen forklare meg hva Prime er? Og hva hennsikten er? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Kan noen forklare meg hva Prime er? Og hva hennsikten er? Det belaster cpu/ram max, for å teste om systemet er stabilt. Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Mjoo, hvis ikke dette systemet er dønn stabilt, så er det nok ikke langt unna. 3D-stabiliteten er ofte det vanskeligste å få på plass (kanskje særlig på nForce2), men det merker du jo i spilling, eventuelt loops av 3Dmark01. Når du skal teste minnet, anbefaler jeg å kjøre en custom-test istedenfor Blend. Hvis man setter minste FFT til 4000 og høyeste til 4096 vil minnet bli mer gjennomgående og kontinuerlig testet fordi det alltid behandles store tall. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Trenger ikke prime for å teste mine maskiner, kjører folding@home 24/7. Når eg reiser på jobb og er borte i 14dager, er det ikke maskinene som har streiket. Det har vært ruteren/modemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå