oyvind91 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Hei! Jeg lurte bare på om dere vet hvilken av nettbutikkene som er generelt billigst. www.expansys.no er veldig billig. Finnes det noe som er enda billigere? Endret 16. juli 2005 av oyvind91 Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Prisguiden har i hw-nettverket kan vel gje deg ein god indikasjon om ein spesifikk nettbutikk er billig eller ikkje. https://prisguiden.no/ EDIT: Men det ser ut til at den billige nettbutikken din der oppgir utan mva, dermed er det å gange prisane med 1.25 for å få rett pris som du må betale. Endret 17. juli 2005 av Jankee Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg tror det varier ganske mye, fra produkt til produkt Lenke til kommentar
viranth Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Husk at mange av disse billigste webshoppene også kan ha et meget frynsete rykte, lest mange tråder der folk har brent seg. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Går ikke an å si at en nettbutikk er "billigst". (Jo, selvsagt kan man si det om man sammelikner totalsummen av en rekke produkter, men...) Men det varierer fra produkt til produkt. En vare kan være mange hundre kroner billigere i en butikk, mens en annen vare kan være mange hundre kroner dyrere i samme butikk som var billigst på et annet produkt. Man må alltid sjekke prisen for en bestemt vare i mange forskjellige butikker om man skal finne den beste prisen. Til det er bl.a. prisguiden (som det skrives om over her) god å ha. Lenke til kommentar
oyvind91 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Jojo, det er jo sånn jeg må finn det ut, men til sammenligning så er billigste pris på Samsung SGH-E720 2685,- i prisguiden, mens på expansys.no er prisen på E720 1939,95,- og det ser ut som at inkludert alle avgifter, inkludert frakt, blir det 2222,95,- og det er vel ganske billig for en helt ny E720? Lenke til kommentar
oyvind91 Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Er det noen som har erfaringer med forhandleren www.expansys.no? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 liker ikke å være alt for kritisk her, men JEG syntes det lukter litt reklame... dessuten var det en usannsynlig rotete side.. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 www.dinpris.no har en fin oversikt over hvem som er billigst på de forskjellige produktene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå