Gjakmarrja Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Når jeg kobler til strøm og kabelen fra hovedkort lyser lyset på diskett stajsonen hele tiden... Når jeg dytter inn en diskett får jeg opp melding om at enheten ikke er klar! Trenger hjelp... hadde hvert fint og kunne kjøre memtester... vet det går ann å ligge ned på cd men jeg skjønner ikke hvordan! Takk for svar! Endret 17. juli 2005 av chills Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Du må snu kabelen som går fra hovedkortet til diskettstasjonen, altså den flate floppykabelen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 prøvde det med gammel brenneren min nå nettopp å det funka ikke. har ikke så mye å si for meg for jeg har en ny brenner, men kunne vært greit å fått den til å funke allikevel. kan jo gi den bort , men hvorfor bruker du floppy da? Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 hva gjorde du før diskettstasjonen bare stod å lyste da? når brenneren min begynte på samme måte hadde jeg nettopp bytta kabinett, og skulle sette på pc`en. da var den gåen. så jeg måtte kjøpe meg en ny brenner. ikke noe dårlig erstatter i Plextor PX-16A da Lenke til kommentar
Max Mekker Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Lord Swag har løsningen Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Takker Lord Swag... funker fint nå! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Takker Lord Swag... funker fint nå! Godt å høre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå