Sweet Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 ehm..... på tirsdag kom det mld på mobilen min at jeg kunne nå se svarene mine på vigo.no.. og da registrete jeg at jeg ville ha venteliste osv osv... men jeg logget iinn neste dag for og sjekke noe, og da kunne jeg registrere svar en gang til, har jeg nå nullstilt søknaden min? eller hva skjer? :S:S hjelp.. :S Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hos meg står det "Du har registrert svar den x/x, du kan endre svar frem til x/x" elns, står det ikke det hos deg og? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 neon jeg trodde også det først, men etter på la jeg merke til at det står når du lagret svaret sist. Men det kommer fortsatt hver gang alt om igjen, om du vil ha plass der eller ikke. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 tusen tusen takk singh!!!!!!!!! holdt på og bæsje på meg nesten med dette her om jeg ikke kom inn på skolen jeg ville nå ¨ (det med og bæsje på meg var en tull ) hehe singh rules! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 hehe, ikke no problem. (det er faktisk jeg som holder på å bæsje i buksa nå, har noen problemer nå ) Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 loool, okey stakkars deg pga problemer men du ruler fortsatt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå