Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 lyden spraker i BF2 ,,,skikkelig irriterende: hva kan det være? spraker ikke i noen andre spill og jeg har også prøvd headset tilfelle det var høytalerene som var synderen pcen min Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 For det første er dette ikke det riktige stede og poste denne tråden Men men Jeg har samme problem... battlefield 2 er helt nytt og veldig buggy! Så probleme ligge sikkert ikke hos deg heller i spillet... Men for å være på den sikre siden test andre høytalere og oppgrader driver til lydkort! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 For det første er dette ikke det riktige stede og poste denne tråden Men men Jeg har samme problem... battlefield 2 er helt nytt og veldig buggy! Så probleme ligge sikkert ikke hos deg heller i spillet... Men for å være på den sikre siden test andre høytalere og oppgrader driver til lydkort! har integrert lydkort og jeg aner ikke hvordan jeg oppgraderer det jeg har testa med headset og det spraker der også angående plasseringa så ser jeg at jeg har postet feil;)skulle poste i annet om hardware ettersom jeg trodde det kunne være noe med hardware Lenke til kommentar
Darth_Flette Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 For å få vekk sprakingen: Skru av EAX på lyd konfigurasjonen. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 For å få vekk sprakingen: Skru av EAX på lyd konfigurasjonen. det tenkte ikke jeg på! Men du trådstarter: Viss det løste problemet så gi beskjed Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 skrudde av EAX inne på spillet men det spraker fremdeles;( kan det være det integrerte lydkortet mitt som er for dårlig? kanskje jeg burde kjøpe et PCI lydkort? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 skrudde av EAX inne på spillet men det spraker fremdeles;( kan det være det integrerte lydkortet mitt som er for dårlig? kanskje jeg burde kjøpe et PCI lydkort? Integrert er noe dritt, men det burde ikke skurre! Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Har hatt samme problem på en del spill og det skyldtes det interne lydkortet. Prøvde forskjellige drivere og instillinger uten at det ble noe bedre. Etter at jeg byttet til pci lydkort fungerer alt utmerket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 får vel kjøpe et PCI lydkort jeg da;) noen anbefalinger på et ikke alt for dyrt kort? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 får vel kjøpe et PCI lydkort jeg da;) noen anbefalinger på et ikke alt for dyrt kort? Dette skulle vel holde: LINK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå