Nstin Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Er det noen fler som føler seg veldig "fraværende" nesten litt sinnsyk etter og ha spilt mye wow over en lang tids periode (siden realese)? har vært litt sånn i det siste, men i dag er det helt forferdelig. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Gå ut? Edit: Eller Saksøk! , lettjente penger. Endret 16. juli 2005 av 1337Antikatt Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Kjenner meg igjen i den beskrivelsen... Etter mange timer spill så så går jeg rundt i et vakum en stund etterpå. Utavdæsjølopplevelse Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 hehehe.. jeg tok akkuratt tempen. det visste seg at jeg har feber. det forklarer hvorfor jeg føler meg så rar btw 1337Antikatt, jeg er en del ute Lenke til kommentar
.V. Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 "World of warcraft is a feeling, who needs a social life?" Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 "World of warcraft is a feeling, who needs a social life?" OT: omg liek ur teh noob and all rite? I'm all like SCUDSTORM! BOOM! BOOM! BOOM! (Pure Pwnage <3) On-topic: Ja, jeg får en litt apatisk og nonchalant følelse hvis jeg spiller WoW veldig lenge av gangen. Jeg fokuserer veldig lenge på en og en ting, og alt virker veldig likegyldig. Det har nok noe med at verden er litt mindre fast-paced enn WoW Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Jeg kan bli litt ondsfraværenedes etter mye spilling på en gang. Blir at jeg surrer rundt i mine egne tanker, men jeg tenker på mitt neste "trekk" til neste gang jeg spiller. Var noe verre med det før, for etter at jeg fikk meg jobb har er det blitt mer tenking på det. Edit: Leif was here Endret 17. juli 2005 av MoFFaSSa£ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg har det omvendt, hvis jeg ikke har spilt en stund får jeg nesten abstinenser. Prater ofte i søvne om WoW har jeg fått hørt. Jeg er virkelig sinnsyk :o Lenke til kommentar
.V. Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Jeg har det omvendt, hvis jeg ikke har spilt en stund får jeg nesten abstinenser. Prater ofte i søvne om WoW har jeg fått hørt.Jeg er virkelig sinnsyk :o Nei, du er helt normal, det er alle de andre som er sinnsyke. Endret 17. juli 2005 av E-Ton Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg har det omvendt, hvis jeg ikke har spilt en stund får jeg nesten abstinenser. Prater ofte i søvne om WoW har jeg fått hørt.Jeg er virkelig sinnsyk :o Nei, du er helt normal, det er alle de andre som en sinnsyke. AHA! I knew it! Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 I går fikk jeg så dårlig søvn når jeg spillte wow hele dagen .. Da drømmte jeg om WoW, ser hele tiden statsen min poppe opp og så hørte jeg en stemme som sa intellect ... intellect :| nei en pause må man ha, heldigvis har jeg kompiser hehe ^^ Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 om du får rare følelser av å spille wow så burde du VURDERE å slutte: ) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Er det noen fler som føler seg veldig "fraværende" nesten litt sinnsyk etter og ha spilt mye wow over en lang tids periode (siden realese)? har vært litt sånn i det siste, men i dag er det helt forferdelig. Tror du skal ta deg en tur ut jeg Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Meningen med dataspill er fra grunn av for rein underholdning, jo seffølgelig er det morsomt med WoW! Men med MMO spill over lengre tid er det veldig vanskelig å si om man spiller på ren avhenighet eller for at det enda er underholdene. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Etter jeg tapte rollen på Beaststalker tunic på morrakvisten i går, hodlte jeg på å begynne å grine når jeg la meg, noen ganger hvis jeg spiller sent, så klarer jeg ikke sove, tenker bare på I morra tidlig Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Er det noen fler som føler seg veldig "fraværende" nesten litt sinnsyk etter og ha spilt mye wow over en lang tids periode (siden realese)? har vært litt sånn i det siste, men i dag er det helt forferdelig. Tror du skal ta deg en tur ut jeg Det er faktisk lov og lese hele tråden før du poster! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Eneste jeg merker etter noen timer, er at sauer få en ny betydning.. V Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 hver gang jeg ser et ord el noen skrevet med lilla skrift tenker jeg automatisk epic og kjapper meg å lese ordet. skjer ofte i ukeblader osv..... Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Jeg føler av og til at jeg ikke gjør noe nytte i det hele tatt, hvilken nytte har andre av det jeg gjør i spillet? Verdenen blir jo ikke forandra når jeg dreper en del gnolls eller lignende Edit: Leif in the night. Endret 17. juli 2005 av Meendel Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 hver gang jeg ser et ord el noen skrevet med lilla skrift tenker jeg automatisk epic og kjapper meg å lese ordet. skjer ofte i ukeblader osv..... Så hver gang lærern din marker feil du gjør på prøver med rød pen, så sjekker du etter Artifacts da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå