InsertNumLock Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Ikke bra, men fengende er det. Må lissom bare nynne litt når jeg hører musikken dems. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 At de er bra er å ta litt hardt i.... Men de er gode til å lage nye versjoner av "gamle, gode slagere"! Lenke til kommentar
Master1337 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg synes at de er litt bra, den cherio sangen er jævlig fengende. Hva synes dere? hell no. Ivar suxor men Løv er ganske sexy. Fin musikk fra Løv! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 De er originale...det skal de ha.... men jeg liker ikke sånn snakking musikk jeg da... hehe... det er sånne sanger du får på hjernen å innerst i hjernebarken som sitter bom fast leenge. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Til å være norsk rap er det ikke så ille. Har hørt verre. Kjendisparty (og alt fra den kanten), Skills misse baren ( og alt fra de) og Barnslig (alt fra cast og co). Ravi har i alle fall bedre dekster en dette: "alle kvinner, alle men, enten du er fattig eller om du har spenn, enten du er kvinne eller om du er menn, spill denne lå-åå-ååå-å-ten" Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Orginale, men rimelig borte vekk, salgstallene til tross.... Har lite med musikk å gjøre.... Ikke mye nyskapende.... Blir som alle de andre som plukker opp gamle hit'er og pusser på disse for å tjene noen kroner... Kan Ole Paus synge? Endret 28. juli 2005 av trn100 Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kan Bob Dylan synge? Kan Neil Young synge? Jeg ville sagt "neppe", men da ville jeg blitt slaktet av fanbois.. de har en stemme som kan beskrives som noe som kommer fra en nylig kastrert sau. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Til å være norsk rap er det ikke så ille. Det er ikke rap. Det er køddemusikk (ny sjanger) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Tsjeriåu har veldig kul musikkvideo. Det er det! Jeg har hørt han live, og kan ikke akkurat skryte. Liker man The Shaggs, liker man Ravi. Nei, men seriøst. Skjønner ikke hvorfor de har fått den statusen de har nå! Det er bare for de han "eksperimenterer" med engelsk uttale oversett til det norske lydspråk... Edit: Helt rett SnowDOG_, dette er køddemusikk! Endret 28. juli 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 cherio sug! orginalen av The Monroes, er 100 ganger bere! Lenke til kommentar
Batterybabe90 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg liker sangene til Ravi & Dj Løv er ganske bra =) Tsjeriåu er en av de sangene jeg syntes er bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Ang. musikkvideoene så forstår jeg ikke helt hva som foregår oppi hodet på Ravi. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 De to der er sprø... Enkelt og greit... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Ikke bra, men fengende er det. Må lissom bare nynne litt når jeg hører musikken dems. Ditto. Eneste er at det er veeeldig irriterende i lengden. enten du er kvinne eller om du er menn, spill denne lå-åå-ååå-å-ten" Grrr.... Endret 2. august 2005 av SumSar Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg synes det er latterlig dårlig. Det er jo ikke morsomt engang. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Har sett dem live, var omringet av ca 10000 stykker som var helt med mens jeg bare stod der og så sur ut... hater dem, hater musikken deres og jeg har ikke forståesle for at folk liker å høre på noe sånt. Endret 2. august 2005 av Icedude Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Min teori er at hele "DJ Løv/Ravi"-prosjektet er en eneste stor practical joke. Hvor ræva musikk kan vi egentlig lage og likevel få folk til å gå mann av huse og kjøpe den, bare vi markedsfører den riktig? På den annen side kan kanskje musikken sees på som et slags postmodernistisk statement som indirekte kommenterer forfallet til dagens populærkultur gjennom en parodisk tilnærming til musikken. Uansett, musikken suger! Og folks musikksmak er helt på jordet; Dans - dans - dans oppå bordet Han er litt selvironisk da. Og han skal ha for at han har sin egen stil. Edit: mener at han en gang i et intervju har uttalt at grunnen til at han rapper slik han gjør, var at han prøvde å rappe på "vanlig" vis, men ikke fikk det til. Endret 4. august 2005 av cecolon Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 "Synes du at Ravi & DJ Løv er bra?" Nei. -Jar Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ikke så fin musikk kanskje, men det er fengende og jeg liker og høre på litt tulle musikk noen ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå