AudunSæther Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ravi & DJ-Løv er kreativt og morsomt. Riktignok slitsomt i lengden, men det er vel halve poenget Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ravi & DJ-Løv er kreativt og morsomt. Riktignok slitsomt i lengden, men det er vel halve poenget Så du mener at slitsomhet er halve poenget med musikken deres? Tror neppe de tenker sånn, selv om det faktisk er slitsomt... Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Nei fy faen, de svartskallene der har jeg ikke mange godord å spandere bort til.. Ville ikke akkurat kalle dem "svartskaller". De er heller likbleke. Jaja.. Hvitskaller da.. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Så du mener at slitsomhet er halve poenget med musikken deres? Tror neppe de tenker sånn, selv om det faktisk er slitsomt... Joda, det gjør iallefall Ravi. Leste ett intervju i Dagbladet (eller noe), og han presiserte at det var meningen å produsere... "landeplager". Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Et par av sangene er da ganske artige. Bare ikke ta musikken så seriøst. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ja, ravi er bra! Nei, ravi er dritt. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ja, ravi er bra! Nei, ravi er dritt. Nei, Ravi er dritt-bra. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 ..av og til lurer jeg på hva dere, som liker Ravi & DJ Løv, har røyka for noe!? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Her kan vi å utdype oss, ja. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ravi og løv er noe av det mest tragiske som jeg noen gang har hørt... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Her kan vi å utdype oss, ja. enig, "ravi er dritt - hvorfor det da? - fordi de suger - hvorfor det da? - fordi det er dritt" osv..... Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg sitter på rommet mitt og tygger på en utbrent hasj-stump, skriver en sang om det og tjener fett mye uten at folk skjønner et piss... I wish i had 2 more hands, so i could give them 4 thumbs down... Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 hei. Jeg liker ikke Ravi og DJ Løv, synger ganske å utydelig etter min mening. men jeg kan ikke si at noen av de andre norske bandene som kjører samme gate er noe bra heller da. Selv mistforstod jeg endel av sangene deres Skjønte rett og slett ikke hva de sang for noe. Men nei, jeg hører ikke på dem nei. ligger ikke i min natur for å si det slik. Det å forvente at en som hører på Black/Death metal plutselig skal høre på noe greier som Ravi & Dj Løv, blir jo som å håpe på at det skal komme 30 millioner ned fra himmelen. Lenke til kommentar
W Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 De er ikke spesielt bra, men de har lagd noen kule sanger. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Synes du at Ravi & DJ Løv er bra? Nei, det gjør jeg ikke. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Ærlig talt synes jeg det er noe med det mest tragiske musikken som er laget, men for all del... jeg respekterer dere som synes den er bra Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg synes de er ufattelig irriterende, de sier de lager lande plager, og folk liker dem for det? Skjønner ikke helt det... En sang er liksom greit, men når de lager et helt album spekket med det samme møkket så skjønner jeg ikke hvorfor noen klarer å høre på de. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg syns de er bra! Cherrio sangen ruler! Ravi synger veldig fort Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Digger tsjeriåu! e-ore var bra og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå