Kakofoni Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Ravi & Dj. Løv suger [/diskusjon] Lenke til kommentar
herpel Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Prakteksempel på bedriten norsk musikk! Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg synes ikke de er noe bra, men de selger godt, og det er desverre noe jeg bare må leve med. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Er dere så plaget av det? Hører selv på radio, men er jo bare skru ned lyden hvis det kommer noe man ikke liker. Lenke til kommentar
icer Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Er dere så plaget av det? Hører selv på radio, men er jo bare skru ned lyden hvis det kommer noe man ikke liker. Sant nok Stine, men det blir mye dødtid på radioen da, sangen spilles jo OFTE Nei, får å si det sånn: Stiller noen med våpen stiller jeg med ammunisjon Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Ravi & DJ Løv kan gå å henge seg. Ta for eksempel Tsjeriåu eller hva fan de har kallt den... Her har de klart å blande inn en 80-talls hit (som forøvrig er mye bedre enn "tsjeriåu") og ødelagt den TOTALT. Og nei, jeg liker ikke originalen noe særlig heller, men den er da bedre. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 For å si det sånn; Jeg slår det ikke på, og jeg slår det ikke av. Bruker shuffle, kommer den spiller den låta ut, kommer den ikke spiller jeg den ikke :!: Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (...)Her har de klart å blande inn en 80-talls hit (som forøvrig er mye bedre enn "tsjeriåu") og ødelagt den TOTALT. Og nei, jeg liker ikke originalen noe særlig heller, men den er da bedre. Går ut ifra at det er 'The Monroes' du mener, eller? Jeg syns ikke den låta er så fæl jeg, verken i original eller "herpa" versjon. Men det er nå min smak... Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg liker ikke musikken noe serlig men veldig mange gjør jo det. Men jeg får ikka matte stykket til å gå opp, 1 kortvokst stygg rød mann + 0 talent i å synge what so ever = super kjendis jaja, kanskje hvem som helst kan bli kjendis hvis man bare ser litt snodig ut og har noen fengende sanger der folk ikke skjønner et ord av hva du sier... Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (...)Her har de klart å blande inn en 80-talls hit (som forøvrig er mye bedre enn "tsjeriåu") og ødelagt den TOTALT. Og nei, jeg liker ikke originalen noe særlig heller, men den er da bedre. Går ut ifra at det er 'The Monroes' du mener, eller? Jeg syns ikke den låta er så fæl jeg, verken i original eller "herpa" versjon. Men det er nå min smak... Sangen heter Cheerio og er laget av The Monroes. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Har ikke noe imot dem, men har ikke downloada noen sanger av dem heller Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Jeg liker låtene dems, jeg. Endret 17. juli 2005 av galskapen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg liker låtene dems, jeg. ..du har et fengende nick, må jeg si! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (...)Her har de klart å blande inn en 80-talls hit (som forøvrig er mye bedre enn "tsjeriåu") og ødelagt den TOTALT. Og nei, jeg liker ikke originalen noe særlig heller, men den er da bedre. Går ut ifra at det er 'The Monroes' du mener, eller? Jeg syns ikke den låta er så fæl jeg, verken i original eller "herpa" versjon. Men det er nå min smak... Jeg klarer å høre på Tsjeriåu, men det er bare fordi jeg hele tiden sitter å venter på The Monroes sin del, som er 10 000 000 ganger bedre enn det stygge forferdelige tullet som pøser ut fra Ravi. The Monroes er konge, får bare håpe de får mer oppmerksomhet etter dette søppelet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Synes du at Ravi & DJ Løv er bra? Nei. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 De skulle vært skutt for lenge siden... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Venter fremdeles på at en overivrig reporter fra NRK skal intervjue meg i forbindelse med en Topp20-konsert hvor Ravi & DJ Løv opptrer. Når det skjer så skal jeg skrive meg inn i historiebøkene over hvor mange mishagsytringer det går an å presse inn i en eller flere setninger. Lenke til kommentar
Calcuta Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ravi & DJ Løv ~ Lavpannet fjortissmusikk Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Greit å høre på et par ganger men er ikke noe jeg hører på daglig. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Greit å høre på et par ganger men er ikke noe jeg hører på daglig. helt enig. det er ok nok å høre på det litt men jeg går fort lei. finner det bare ikk "inn" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå