Ueland Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Ærlig talt. Musikken er herlig. Digger Ravi, beste norske artisten. Nye skiva er knall. Enig, endelig skikkelig norsk "rap" i mine øyne. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Endelig noen som tør å traske nye veier innen norsk rap. Det er så overpatetisk med nordmenn som prøver å adoptere amerikansk gangsterrap. Verste jeg veit... nest etter amerikansk gangsterrap. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Joa, Ravi prosjektet er delvis en spøk. Se på språket for faen. Og se på tekstene. Makan til perversiteter har ikke blitt sendt på NRK siden 'Sansenes rike'. Hadde Ravi sagt det han sier i tekstene sine i klartekst ville skiten blitt bannlyst herfra og til evigheten. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hagenisserap? Fengende låter... Lenke til kommentar
viranth Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hva synes dere? Nei, synes de ikke er bra i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Provoserende fengende musikk, men ingen stor fan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Joa, Ravi prosjektet er delvis en spøk. Se på språket for faen. Og se på tekstene. Makan til perversiteter har ikke blitt sendt på NRK siden 'Sansenes rike'. Hadde Ravi sagt det han sier i tekstene sine i klartekst ville skiten blitt bannlyst herfra og til evigheten. Akkurat. Har en liten teori om det er en liten "sidebrok" i musikken de lager, men det er kanskje bare jeg Personlig så liker jeg nok desverre ikke musikken. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Rævi og DJ Lav er helt på trynet. meningsløst og masete dritt AMEN! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 er dette den tingen som sang utadæsjelvopplevesse sangen? hvis det er tilfelle kan han dø. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Har alltid likt Ravi. Stine, hvorfor har du altid et hjerte i innleggene dine? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Har alltid likt Ravi. Stine, hvorfor har du altid et hjerte i innleggene dine? Vet ikke. Bare ble slik I like the hearts. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 At noe slikt blir populært er for meg et like stort mysterium som Schnappi.. Men så er vel jeg litt utenfor hovedmålgruppen også da (som er hva? 12-15 åringer?) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hva er galt med Ravi? Jeg elsker Folk&Røvere, kanskje derfor jeg ikke har noe imot han. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Kan godt høre på dem, men ikke favorittartistene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå