knutby Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Så akkurat den filmen, men fikk ikke med meg hva som skjedde inne magen til mora. Noen som kan forklare? edit: På slutten altså... ***Mulig spoiler i svar*** Endret 16. juli 2005 av Loffelur Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Han får jo beskjed om at han egentlig ikke skulle vært født. Å uansett hva han gjør for å forbedre ting så blir det jo bare værre. Det siste som skjer, sånn jeg har forstått det ihvertfall, er at han henger seg i navlestrengen. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Det finnes to versjoner av slutten gjør det ikke? En hvor han tar livet av seg inne i morens mage og en annen en som jeg ikke husker. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Evan sacrifices his love for Kayleigh by going back to the memory of first meeting her as children, and scaring her away so that Kayleigh never became part of his life, and she grew up happy and successful-though now they never knew each other. In the director's cut on DVD, Evan instead goes back to when he was born, and kills hisself while he is still in his mother's womb. http://www.ruinedendings.com/film3957ending Endret 16. juli 2005 av Myrsve Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hva er dette for en film? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 En film som er verd å se. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jepp. Ikke lei den, men kjøp den. Du må nesten se den noen ganger for å få med deg alt av subtile detaljer Det påstås at "Director's edition" ødela filmen, men heldigvis har man fremdeles lov til å ha sin egen mening om slikt. Jeg stiller meg nøytral i så måte. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 er faktisk en av de beste filmene jeg har sett.. anbefaler den på det sterkeste! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Merkelig film, men veldig, veldig bra. Skjønte ikke slutten selv. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 ble satans forvirra selv. spesielt siden jeg først så den vanlige og så directors cut senere. men det er jo et genialt konsept da som jeg aldri før har sett i en film.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 ble satans forvirra selv. spesielt siden jeg først så den vanlige og så directors cut senere. men det er jo et genialt konsept da som jeg aldri før har sett i en film.. Gled deg til The Jacket kommer. Ring meg så blir jeg med å ser den. Nesten lik, bare at den går framover i tid. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 ble satans forvirra selv. spesielt siden jeg først så den vanlige og så directors cut senere. men det er jo et genialt konsept da som jeg aldri før har sett i en film.. Gled deg til The Jacket kommer. Ring meg så blir jeg med å ser den. Nesten lik, bare at den går framover i tid. ring meg og! meg og!!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Da laerte jeg noe nytt, da jeg trodde at den hvor han skremmer vennina var den eneste. Jeg far vel fa med meg denne slutten, selv om plot holes og Ashton odela denne filmen for meg (gutten imponerte). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hmm denne slutten har eg ikke sett. Så den når han skremmer vekk venninen. Faktisk er det en av de beste film eg har sett i år. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jepp. Ikke lei den, men kjøp den. Du må nesten se den noen ganger for å få med deg alt av subtile detaljer Det påstås at "Director's edition" ødela filmen, men heldigvis har man fremdeles lov til å ha sin egen mening om slikt. Jeg stiller meg nøytral i så måte. Hvorfor sier "de" at directors cut ødela filmen? Var det slutten som ødela? Har bare directors cut(og de alternative sluttene), og likte den bra. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Som sagt, så dreper han seg selv, fordi livet hans/livene til vennene/livet til moren blir fubar uansett hvordan han prøver å endre på de blackout-hendelsene sine. Mens vi allikevel spør: Hvorfor prøvde ikke Evan å forandre på enkelthendelsene (f.eks. dynamitten i postkassen) på en annen måte? Kanskje han kunne ha hatt armene i behold hvis han hadde gjort det på en annen måte...var det sånn at han bare kunne fikse på blackout-episodene en gang? Mulig den dvden jeg leide skippet over noe vesentlig, for den hadde litt problemer..... Og jo, er en høyst severdig film. Kutcher imponerer. Endret 28. juli 2005 av Oovz Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hvorfor prøvde ikke Evan å forandre på enkelthendelsene (f.eks. dynamitten i postkassen) på en annen måte? Kanskje han kunne ha hatt armene i behold hvis han hadde gjort det på en annen måte...var det sånn at han bare kunne fikse på blackout-episodene en gang? Mulig den dvden jeg leide skippet over noe vesentlig, for den hadde litt problemer..... Og jo, er en høyst severdig film. Kutcher imponerer. Min teori er at uansett hva han gjorde ble det, i dine ord, fubar. Han innsa dette ganske raskt, og skjonte at det ikke var saerlig vits i a forsoke hundre forskjellige muligheter, men heller bare ordne det han visste han kunne ordne, nemlig seg selv. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 men det var en ting som irriterte meg, det var at mange av de ganga når han prøvde å fikse ting, feks da han mista armene kunne han ha gjort noe for å stoppe dem fra å tenne på dynamitten og.. men men, det er vel sånn de ville ha filmen. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 men det var en ting som irriterte meg, det var at mange av de ganga når han prøvde å fikse ting, feks da han mista armene kunne han ha gjort noe for å stoppe dem fra å tenne på dynamitten og.. men men, det er vel sånn de ville ha filmen. de tente jo dynamitten før han fikk blackouten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå