BWW Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hei Jeg har et PowerShot S40 som jeg lurer på om begynner å miste kvaliteten sin? Jeg vet at disse billedbrikkene mister kvaliteten over tid - hvor lang tid er det snakk om? For meg er det 3 år og kanskje 6000 bilder. Synes det er lengre mellom bildene er gode, som fokus, skarphet o.l. Og da kan det jo også være fotogafen, men det velger jeg ikke å tro Noen som vet leve tiden på disse kamerane? Lenke til kommentar
Jove Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg vet ingenting om dette, men mitt S45 leverer like gode bilder enda, har ivertfall ikke merket noe. Det er snart 3 år og det har tatt over det doble av det du har tat Det jeg merker godt, er batterikapasiteten. Batteriene mine er omtrent boss nå. Men kan vel ikke forvente annet etter 3 år? Kanskje fotografen blir bedre og bedre, slik at kameraet føles dårligere etter hvert? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Vet at det ble tatt over 1mill. bilder med et eller annet digital SLR, mulig et Nikon kamera om jeg ikke husker feil? Tror det var inne til reparsjon eller ett eller annet da de på verkstedet kunne konstatere at det var skutt over 1mill. bilder (hvordan ser man hvor mange bilder som totalt er tatt med kameraet?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå