Co0O Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Mine: Bananas (Woody Allen, 1971) Fitzcarraldo (Werner Herzog 1982) Mon Oncle (Jaques Tati, 1958) The Lord of the Rings-trilogien (Peter Jackson, 2001-2003) Down By Law (Jim Jarmusch, 1986) Betty Blue/37,2 le matin (Jean-Jacques Beineix, 1986) Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Snatch The usual suspects The untouchables Fight Club Star Wars Resorvoir Dogs Memento Electra Seven The Incredibles Tom Og Jerry filmene med flere! Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Tja, Heat iallfall. Blir aldri lei den. L.A. Confidential har også potensiale som favoritt, selv om jeg bare har sett den 1 gang. Men det må det gjøres noe med. Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Resorvoir Dogs Huff, den glemte jeg Tarantino ruler jo ganske kraftig Edit: digger jo f.eks. LA Confidential og Kill Bill 1+2, og kunne nevnet 100 fler, men hvis man skal plukke ut topp 1-5, liksom Endret 16. juli 2005 av cosmo03X Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Lotr-trilogien Se7en Fight Club Gudfaren1 Lock Stock And Two Smocking Barrels Donnie Darko Sen to Chihiro no Kamikakushi (Spirited Away) Apocalypse Now Redux Memento Incredibles Gladiator Crouching Tiger, Hidden Dragon Heat Batman begins Blei litt for lang, men er mange som er bra Electra Er denne no bra da pwd3679? Edit: Enda en film Endret 16. juli 2005 av Dimitrij Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Er så mange bra da, men kan jo nevne noen.. Alle Ringenes Herre filmene Saving Private Ryan Enemy At The Gates Gladiator Matrix 1 Kill Bill filmene Forrest Gump Jurassic Park The Last Samurai Armageddon Pulp Fiction The Godfather The Rock James Bond filmene med Sean Connery Kiss Of The Dragon Enemy Of The States Pirates Of The Caribbean The Green Mile Bruce Almighty The Ring Bare noen da.. Kan sikkert oppdatere lista etterhvert som jeg kommer på flere. Edit: La på noen til jeg.. Endret 18. juli 2005 av erlendru Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Commando med schwarzenegger. Endret 16. juli 2005 av War Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Commando med schwarzenegger. LOL Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 ja Commando er knall. Finnes det foresten dvder å få kjøpt der scenen med "kappe av hånd med machete, og slå til en annen med den avkappa hånda" er med? Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 ja Commando er knall.Finnes det foresten dvder å få kjøpt der scenen med "kappe av hånd med machete, og slå til en annen med den avkappa hånda" er med? Jeg har min armavkapping med. Kjøpt på spaceworld. Noen forskjellige vers? Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Når det gjelder Arnold, syns jeg Total Recall er den feteste. Neokommerseksistensialistisk på det beste. Kul historie, og med en av Arnolds beste replikker: Dama: "..but I'm your wife!" *bang* Arnold: "Consider this a divorce." Hehe. Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Noen flere: Rope (Alfred Hitchcock, 1948) This is Spinal Tap (Rob Reiner, 1984) Wild at Heart (David Lynch, 1990) Night on Earth (Jim Jarmusch, 1991) Band of Brothers (TV-serie, Frankel/Hanks++, 2001) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) The Shawshank Redemption Lock Stock and Two Smoking Barrels Lotr Trilogien The Godfather (I og II) Snatch The Crow Dumb and Dumber Alien Bad Taste Braindead Bravehearth Das Boot Saving Private Ryan The Green Mile Edward Scissorhands Forrest Gump Goodfellas Jurassic Park Kingpin Ghostbusters Léon, The Professional Napoleon Dynamite The Nightmare Before Christmas Shallow Hal Sleepy Hollow Starship Troopers The Big Lebowski The Rock The Transporter The Untouchables Four Rooms Pulp Fiction Noen av mine favoritt filmer, sikkert mange jeg har glemt. Men har ført opp filmene jeg kunne komme på i øyeblikket. Endret 17. juli 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg har min armavkapping med. Kjøpt på spaceworld.Noen forskjellige vers? Armavkappinga er med på de fleste versjoner tror jeg, men det som er tatt vekk, er at Arnold tar hånda og smekker til en fyr med den. Både på en dvd jeg har sett, og en divx-versjon er ikke dette med. Og på en par versjoner sendt på tv var det også tatt vekk. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Mine favorittfilmer: LOTR-trilogien Children of Dune Star Wars-filmene Terminator-filmene Conan-filmene Rocky-filmene Nightmare on Elm Street-filmene Austin Powers-filmene The 6th Day End of Days The Caveman's Valentine Village of the Damned Edward Scissorhands Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Dette er mine yndlings filmer: Forest Gump, (Robert Zemeckis, 1994) The Green Mile (Frank Darabont, 1999) The LAst Samurai, (Edward Zwick 2004) Diarios de motocicleta (Motorsykel dagbøkene, (Walter Salles, 2004) Ernesto Che Guevara, Dagboken fra Bolivia, (1994) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) På toppen ruger i hvert fall Planet of the Apes. De andre krever litt mer gjennomtenking. Endret 18. juli 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) The Hunted The Deer Hunter Jernkorset Stalingrad The Thin Red Line Grand Theft Auto The Green Mile Braveheart Rambo First Blood Part One Rambo First Blood Part Two Monty Pyton - Life Of Brian Monty Pyton - The Holy Grail Pirates Of The Carbbean Oppdrag Nemo Istid The One Shrek Shrek 2 Hellraiser Gladiatoren The Grudge The Ring The Terminal National Treasure Star Wars Episode 1 - The Phantom Menace Star Wars Episode 2 - Attack Of The Clones Star Wars Episode 3 - Revenge Of The Sith Star Wars Episode 4 - A New Hope Star Wars Episode 5 - The Empire Strikes Back Star Wars Episode 6 - Return Of The Jedi Enemy At The Gates Face/Off Jurassic Park Underworld Van Helsing The Last Samurai The Day After Tomorrow Troja Harry Potter -Philosopher's Stone Harry Potter -Chamber Of Secrets Harry Potter - Prisoner Of Azkaban Bad Company Kiss Of The Dragon Bedazzled Bruce Almighty Enemy Of The State The Mothman Prophecies Cellular Man On Fire Bad Santa Collateral Walking Tall Mean Girls American History X Lord Of The Rings - Fellowship Of The Ring Lord Of The Rings - Two Towers Lord Of The Rings - The Return Of The King Saving Private Ryan The Silents Of The Lambs Haniball The Red Dragon Dette er bare noen få av de jeg liker. (MERK: Ikke alle der er fullt så bra, men de går ann og se!) Endret 18. juli 2005 av tn_00 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 The HuntedThe Deer Hunter Jernkorset Stalingrad The Thin Red Line Grand Theft Auto The Green Mile Braveheart Rambo First Blood Part One Rambo First Blood Part Two Monty Pyton - Life Of Brian Monty Pyton - The Holy Grail Pirates Of The Carbbean Oppdrag Nemo Istid The One Shrek Shrek 2 Hellraiser Gladiatoren The Grudge The Ring The Terminal National Treasure Star Wars Episode 1 - The Phantom Menace Star Wars Episode 2 - Attack Of The Clones Star Wars Episode 3 - Revenge Of The Sith Star Wars Episode 4 - A New Hope Star Wars Episode 5 - The Empire Strikes Back Star Wars Episode 6 - Return Of The Jedi Enemy At The Gates Face/Off Jurassic Park Underworld Van Helsing The Last Samurai The Day After Tomorrow Troja Harry Potter -Philosopher's Stone Harry Potter -Chamber Of Secrets Harry Potter - Prisoner Of Azkaban Bad Company Kiss Of The Dragon Bedazzled Bruce Almighty Enemy Of The State The Mothman Prophecies Cellular Man On Fire Bad Santa Collateral Walking Tall Mean Girls American History X Lord Of The Rings - Fellowship Of The Ring Lord Of The Rings - Two Towers Lord Of The Rings - The Return Of The King Saving Private Ryan The Silents Of The Lambs Haniball The Red Dragon Dette er bare noen få av de jeg liker. (MERK: Ikke alle der er fullt så bra, men de går ann og se!) Er det en film som heter grand theft auto? Godt listevalg.. du har skrevet opp nesten alle filmene jeg har sett jo... Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Topp 5... 1. Pulp fiction X. Pirates of the Caribbean X. One Flew Over the Cuckoo's Nest X. Taxi Driver (1976) X. The shining Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå