zarz Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Hei! Jeg har nettopp installert Windows på nytt. Jeg tenkte at det var best å installere nyeste driver-versjon av grafikkortet. Jeg valgte å la windows finne denne for meg (windows søker frem på nett). Den fannt 4 forskjellige drivere. 2 stk stod det "MOBILITY 10 C" 2 stk stod det "ATI MOBILITY RADEON 9600 Series" Hva er forskjellen på de 2 driverne det står det samme på ? Hvilken bør jeg velge ? Bør jeg heller laste ned drivere manuelt ? Hvor i så fall ? På forhånd, takk! EDIT: Kom akkurat på at jeg skal egentlig ha et 9700 kort i pc'en, er det en mulighet for at jeg har blitt lurt eller er ms tjenesten så dårlig ? Moderatoredit: Stygg gramatisk feil (hvem/hvilken) er fjernet fra emnetittelen. Endret 16. juli 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Fredrik du har lite å gjøre Lenke til kommentar
zarz Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Det må vel tydeligvis du også ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå