pian Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Skal begynne på data ingeniør studiet ved HiO. Finnes det noen avtale om kjøp av bærbar der? Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 studerer selv ved HiO, avd ØKS, men kan ikke si at jeg har fått med meg at det skal eksistere en avtale om kjøp av PC nei. Mulig det er anderledes ved data-studiet... Men du kan jo bare sende en mail til noen på adm. ved studiet ditt, eventuelt til en stud.forening, så kan de sikkert hjelpe deg. Arild Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Jeg skal også begynne på dataingeniør studiet ved HiO, så det hadde vært kult om du hadde giddet å si i fra om du fant ut noe :smile: Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Jeg er akkurat ferdig med data-ingeniør studeiet ved HiO. De har vanligvis en stand noen dager etter studiestart der det selges billige maskiner. Både stasjonære og bærbare. Pleier å være gode priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå