Gå til innhold

Høyest mulig dps med disse våpnene

Anbefalte innlegg

Jeg har en lvl 33 warrior og har begynt å få en ganske fin dps med, problemet mitt er at jeg ikke vet hvordan jeg får mest mulig dps.

Jeg har følgende våpen,:

Toxic revenger

Gloom reaper of agility

Giant club of the tiger(merk at denne kun kan brukes i main-handen)

Hvilken kombinasjon bør jeg bruke for å deale mest mulig damage? Har prøvd å bruke damagemeter til å måle dps, men det er ikke så veldig lett når man har over 20% crit sjanse :)

Har 437 Attack power hvis det er til noen hjelp.

Mvh,

Johan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du dps-warrior så bør du kjøre zerk-stance, det har i alle fall jeg ikke hatt noe problem med. Med whirlwind og cleave gjør du mest mulig skade mot flere fiender samtidig, og skal du ha mest mulig skade da vil jeg anbefale en god 2h øks (på grunn av talent med +5% crit) med mye skade. Siden du er over 30 nå så burde du få noen til å hjelpe deg med questen Cynclonian, som du får på grensa mellom Hillsbrad Foothills og Alterac Mountains (bare følg elva midt i landet oppetter til du treffer et troll). Denne gir deg ei utrolig bra øks som du gjør massiv skade med (hvis du går for andre våpen får du også ei klubbe eller et sverd med stort sett samme stats).

Lenke til kommentar
Er du dps-warrior så bør du kjøre zerk-stance, det har i alle fall jeg ikke hatt noe problem med. Med whirlwind og cleave gjør du mest mulig skade mot flere fiender samtidig, og skal du ha mest mulig skade da vil jeg anbefale en god 2h øks (på grunn av talent med +5% crit) med mye skade. Siden du er over 30 nå så burde du få noen til å hjelpe deg med questen Cynclonian, som du får på grensa mellom Hillsbrad Foothills og Alterac Mountains (bare følg elva midt i landet oppetter til du treffer et troll). Denne gir deg ei utrolig bra øks som du gjør massiv skade med (hvis du går for andre våpen får du også ei klubbe eller et sverd med stort sett samme stats).

Er det bare et horde quest?

har aldri sett det..

Lenke til kommentar

Ser nå at topic-en var litt dårlig formulert kansje.

JayHem, Jeg har vel ca like høy dps nå som den 2handed whirlwind axen gjør, men den er jo verdt en del så jeg gjør nokk questet litt senere og selger den til vendor.

Hvordan er det rage blir regnet ut? Genererer både main-handen og off-handen rage?

Lenke til kommentar
Ser nå at topic-en var litt dårlig formulert kansje.

JayHem, Jeg har vel ca like høy dps nå som den 2handed whirlwind axen gjør, men den er jo verdt en del så jeg gjør nokk questet litt senere og selger den til vendor.

Hvordan er det rage blir regnet ut? Genererer både main-handen og off-handen rage?

Mulig jeg misforstår, men hvordan vet du at du har like høy DPS nå som med den øksen? ;)

Du vet at dualweild har 24% missrate? Du vet at alle tester og målinger har vist at MS/2h er bedre en dualweild, selv om man dualweilder epic, og 2h er arcanite reaper?`

Alle instant angrept som overpower, MS, whirlwind gjør skade etter hvor høy maxdamage våpenet har, ergo hvor treigt det er.

Må bare si at jeg synes synd på dualweild warriors jeg møter på i pvp. "freekill" kalles det.

Lenke til kommentar

For det første pvp-er jeg ikke. Det har jeg en mage til ;) Mulig jeg pvp-er når jeg kommer opp litt i level, men ikke for øyeblikket. Nå er det å bli høyest mulig level på kortest mulig tid.

Hvorfor ikke dual-wielde? Jeg har lest mye om hvorfor ikke dual-wielde, men jeg har lest en del om å hvorfor gjøre det også. Er bare å komme med en link eller to

Null skade? Jeg criter 200-300 damage veldig ofte.

Jeg kjøre fury så mortal-strike er ikke noe jeg bryr meg om :p

Hvordan finner man ut hvor mye rage man generer?

Lenke til kommentar
Med miss-raten din er du ikke i nærheten av skaden et tohåndsvåpen når, end of discussion. Les på de offisielle warrior-forumene.

Har lest masse på blizzard sitt warrior forum og for meg ser det ut som flere og flere warriors går overt til dualwield for å skade mer.....

Lenke til kommentar

Kan absolutt ikke skjønne at DW skal gi deg høyere dps enn med 2H. Nå spiller ikke jeg Warrior selv, men har en kamerat som gjør det, og med alle de skillsa warrior har som baserer seg på maxdmg på våpenet skjønner jeg ikke åssen DW engang kan komme i nærheten til hvor mye skade en gjør med 2H..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...