bærger Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Hei. Jeg har en AVI-fil som skaper litt trøbbel. Når jeg prøver å åpne den så bruker den 100% av CPU-kapasiteten noe som følgelig medfører at PC'n blir treg/nærmest låser seg. Det er nok at jeg åpner mappa med fila og markerer den før maskinen begynner å jobbe grasalt. PC'n må restartes for at den skal kunne brukes igjen. Det er heller ikke mulig å slette fila. Får bare beskjed om at den er i bruk av et annet program eller en annen person. Kan ikke helt skjønne hvilket program/person det skulle være, dersom det i det hele tatt stemmer... Hva kan jeg gjøre for å fjerne fila? Tror egentlig ikke det er et virus men...? Bruker windows XP proff. Takker for hjelp! Endret 16. juli 2005 av bærger Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 kan godt hende at du har lastet ned en fake file. men prøv å åpne filen i gspot (som du finner ved et søk på google), og se hva gspot sier om filen. kanskje du bare mangler en codec? Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 har du sjekka AVI fila for virus da? prøv å slett fila fra Safe Mode du. det bruker å funke i visse tilfeller. Lykke til. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) gå i sikkermodus for å slette fila kansje. edit: sant det gitt. Må ikke skive engelsk vet du, tydeligvis skjønner ikke jeg det. Endret 16. juli 2005 av Åsmund Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 tja, nå har jo jeg nettopp skrevet det da. Lenke til kommentar
bærger Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Takk for hjelpa. Fikk sletta den i sikkermodus. Den windows-tråden er sikkert grei å ha. Takk for den å. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå