Gå til innhold

skal ha ny telf men hvilken?

Anbefalte innlegg

heisann, nå har jeg endelig bestemt meg for å kjøpe ny telefon per i dag har jeg Se T630 med entry :thumbdown:

jeg er ganske sikker på at jeg vil konvertere til nokia pga bedre å taster samt bedre å skrive mld på.

i dag har jeg ringkontant jeg tror jeg vil gå over til et billig abbonement.

hva bør jeg kjøpe med tanke på at pris er et av mine viktigste kriterier på både abbonement ( månedspris og pris for telefonen )

hva sier dere=?? hva skal jeg går for??? :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

liten og snerten gjør ikke noe men d har ikke så mye å si..

hva vil dere anbefale???

har sett litt på 6230i :hmm:

megapixel er sikkert greit å ha men har nesten aldri brukt kameraet jeg har på mobilen så, hehe :D

symbian, hva er d ??? de som har egen meny knapp?

hva vil dere anbefale???

drit litt i specs og anbefal noe dere har gode argumenter for å anbefale så ser jeg heller på specsene hvis jeg vurderer å kjøpe telefonen :thumbup:

Endret av beji
Lenke til kommentar

Nokia 6230i er ikke noe dumt valg nei.

Siden du ikke vet hva symbian er, så tror jeg ikke jeg skal anbefale en symbian telefon:)

Nokia 6320i har jo bra kamera (1,23 megapixel), mp3 (stereolyd), blåtann

osv.. du kan jo lese testen av den her på amobil, hvis du ikke allerede har gjort det.

Denne telefonen er ikke så stor heller.

Lykke til med mobilvalget:)

Lenke til kommentar

Skal du kjøpe ny symbian telefon, f.eks 6630 eller 6680 så blir prisen

ca 3500 u/abb for 6630 og ca 4500 for 6680.

Sjekk ut prisguiden her på siden..

Kjøper du brukt, kan du få en 6600 til rundt 1500 u/binding på QXL.no.

Dette er en litt gamlere modell med VGA kamera, monolyd og ikke 3g, men ellers en kjempebra mobil!

6630 har 3g og megapixel kamera, og 6680 har doble kameraer til videokonferanse, og bedre skjerm, men ellers lik 6630.

Håper dette var til hjelp

Lenke til kommentar

Du bør være klar over at skal du ha "liten og snerten" tlf. så finner du ingen Symbian tlf. som er det. I tillegg er de veldig trege i menyer sammenlignet med andre tlf. Når det gjelder 6230i så er det en god tlf., men hvis du ikke skal bruke kamera vil jeg heller annbefale 6230. 6230i er mye tregere i menyene og det er ganske mye programvare feil i den. Batterilevetiden er også vesentlig lavere enn 6230.

Du skriver at du vil ha bedre taster.. da bør du kanskje vente 2-3 uker å sjekke ut W800i, den skal ha myke å gode gummiknotter. De på K750i er litt harde hvis du skriver masse sms.

Lenke til kommentar
Du bør være klar over at skal du ha "liten og snerten" tlf. så finner du ingen Symbian tlf. som er det. I tillegg er de veldig trege i menyer sammenlignet med andre tlf. Når det gjelder 6230i så er det en god tlf., men hvis du ikke skal bruke kamera vil jeg heller annbefale 6230. 6230i er mye tregere i menyene og det er ganske mye programvare feil i den. Batterilevetiden er også vesentlig lavere enn 6230.

Du skriver at du vil ha bedre taster.. da bør du kanskje vente 2-3 uker å sjekke ut W800i, den skal ha myke å gode gummiknotter. De på K750i er litt harde hvis du skriver masse sms.

Min Nokia 6630 har ikke treg meny. Denne er like bra (bedre?) enn series40 mobilene.

Da jeg hadde Nokia 6600 tidligere, så oppfattet jeg ikke heller denne som treg. SMS gikk som en drøm (jeg er svært kresen på sms responstid)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...