zaasa Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) hei. jeg pleier og bruke ms dash til og spille av dvd fordi da kan jeg bruke dvd kitet mitt. det har alltid gått bra, men plutselig idag når jeg skulle loade det fikk jeg denn beskjeden ved loading av ms dash: Oops! Something is wrong! 21 <--Error code Code Definition 5-9 HDD Error 10-12 DVD error 13 Dashboard could not be launced 14 Generic dashboard Specifield Error 16 Dashboard files/Settings incorrect 20 Dashboard was launched, but failed 21 Generic, unspecifield error Check web sites for complete descriptions -superrfro jeg bruker avalaunch som dash.... vet noen hva som kan være problemet? og isåfall, hva skal jeg gjøre for og fikse det? takk Endret 19. juli 2005 av zaasa Lenke til kommentar
espensannes Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 hmmm rart.... jeg hakke peil... noen andre som kan hjelpe han? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Denne feilen her er uspesifisert. 21 - anywhere - This error says that the machine was booted to display a error, basically someone told the machine to reboot (or launch a xbe) with this flag, and the error code just means its been rebooted by the flag Så kanskje en hardware feil? Får du starta anna ting enn ms dashet da? Et spill fra DVD? Isåfall, ta bare å kopier MS dashet inn på nytt, og prøv. Lenke til kommentar
zaasa Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 ja... alt annet funker fett og start...merkelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå