SimDaDim Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Sett i win XP plata di, boot fra CDromen og les Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Cdn min er ikke bootbar Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Cdn min er ikke bootbar Skal du installere win98? Dersom du har en brenner kan du brenne de filene i 98boot-disketten på en CD og sette den inn under oppstart, formatere c:, erstatte boot-CDen med win98-CD, kopiere inn CAB-direktoriet til win98 til f.eks. c:\windows\win98cd\ (eller et annet direktori du lager), og så kjøre install.exe. Det vil nok også fungere å ikke kopiere inn CAB-filene til HDDen, men bare installere fra CDen, men da vil du ved senere anledninger bli spurt om CDen, noe jeg synes er irriterende.. Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Nei, Xp PRO! Jeg får ikke den fila som jeg skal lagre på diskettn! Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Har du orginal-XP-CD? Hvis du har dette så kan du glemme oppstartsdisketten. Gå inn i BIOSen og sett CDen til å boote først, og deretter HDD. Ha XP-CDen i under oppstart, og følg instruksjonene. Den vil automatisk be om å formatere partisjonen du valgte for installasjonen av XP til NTFS-filsystem. Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Ikke helt original Cden booter først og så kommer harddisk men det funker ikke! Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 husk å trykke <enter> når cden booter. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hva er det med den Win versjonen din da? den skal da boote skikkelig opp? skaff deg en ny versjon.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå