Skagen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) No fekk eg nesten litt lyst til å laste ned msn messenger 1.0 for å sjå korleis det var Slik ser MSN Messenger 1.0 ut: Endret 17. juli 2005 av skag1 Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 hehe, stilig! nei, trur eg skal halde meg til msn 7.0 og messpatch Lenke til kommentar
Marti Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 No fekk eg nesten litt lyst til å laste ned msn messenger 1.0 for å sjå korleis det var Slik ser MSN Messenger 1.0 ut: Det så iallefall bedre ut enn Windows Messenger Lenke til kommentar
superkvinnen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 jeg hadde msn messenger 7.0 så skulle jeg laste ned nyeste verson.det gikk ikke og nå funker ikke msn 7.0 heller. prøvde å laste ned en gammel verson. men da fikk jeg bare beskjed om at jeg måtte laste ned en nyere verson. hvorfor funker ikke msn 7.0 hos meg nå, når den har funka før? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 jeg hadde msn messenger 7.0 så skulle jeg laste ned nyeste verson.det gikk ikke og nå funker ikke msn 7.0 heller. prøvde å laste ned en gammel verson. men da fikk jeg bare beskjed om at jeg måtte laste ned en nyere verson. hvorfor funker ikke msn 7.0 hos meg nå, når den har funka før? Bare avinstaller og slett alt det som har med MSN Messenger å gjøre, så installerer du igjen. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Tar jo ikke akkurat lange tiden å skru av alt dilldallet i MSN 7 da. Lenke til kommentar
superkvinnen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 jeg har avinstallert og installert igjen. funker fortsatt ikke. det står at det er en 80072ee7 feil eller no. det står: sorry we were unable to sign you in to the msn messenger at this time. pleas try again later. 80072ee7. og det hjelper ikke å prøve senere... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 jeg har avinstallert og installert igjen. funker fortsatt ikke.det står at det er en 80072ee7 feil eller no. det står: sorry we were unable to sign you in to the msn messenger at this time. pleas try again later. 80072ee7. og det hjelper ikke å prøve senere... Søk etter nummeret på google så finner du svaret http://www.msn-problems.com/solve-msn-mess...in-80072ee7.php Lenke til kommentar
superkvinnen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 okei. så ekke jeg helt god på data. men hvor får jeg gjort sånn at brannmuren tillater msn da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå