Gå til innhold

Microplex har senket prisen på LL PC6077BUSB

Anbefalte innlegg

Hei!

Driver og roter rundt lit på nettet etter alt & ingenting, kom akkuratt over dette :

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6077BUSB

Microplex har senket prisen på det fra 1495,- til 1245,-

Er dette et sånn "helge tilbud" eller?

Noen som har erfaringer med det????? Og går det ann å sette på ei ny sidedør MED plexiglass på? ( link til sidedøren ? )

Hvordan er det sammenlignet med CM Stacker?????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er det sammenlignet med CM Stacker?????

...vel, smak og behag og mange er nok uenig med meg. Det er to totalt forskjellige kabinetter som ikke kan sammenlignes.

Jeg byttet ut Lian Li 6077busb med CM Stacker og har ikke angret på det et brøkdels sekund.......

Lian Li er lite og Stacker er stort (hovedgrunnen til at jeg ville kvitte mitt LianLi - Dårlig plass til vannkjøling)

Lian Li er lett og Stacker er j... tungt (dette er faktisk det eneste jeg mener er bedre med det LianLi kabinettet)

LianLi har muligens litt bedre støyegenskaper (dette antar jeg bare siden stackeren har så mange åpninger, hos meg var det motsatt for jeg kunne montere vannløsningen smartere i stackeren)

Begge er pene :)

Ekstrautstyr koster betydelig mindre til Stacker (sjekk prisen på ferdigmodet sidedør med vindu og ekstra moduler til harddisker)

Konklusjon: Hvis du reiser mye på lan ol har LianLi en åpenbar fordel på grunn av vekten. Hvis du har sertifikat, trener benkpress eller rett og slett ikke gidder å dra pcen ut av kjellerstua er cm stacker et mye bedre kabinett med god plass til alt du gidder å montere i det og til en veldig overkommelig pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...