Goofy1003 Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Har programmert C++ en stund nå,men alt jeg lager er uten GUI. Jeg bruker VS 6.0. Så det jeg lurer på er om noen vet om noen tutorials til å lage ett enkelt GUI,eller burde jeg kjøpe en Windows and C++ bok? Irriterer meg litt att det jeg lager blir en blanding av Dos og Windows :sad: Kjører ikke i Dos,men kommer alikevell i ett Dos vindu. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Sjekk ut noen MFC-bøker kanskje. Det er jo wizards for det i VC++ (ikke det at jeg noensinne har brukt det). Ellers sies det at Qt (www.trolltech.com) er bra ... Lenke til kommentar
rune420 Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Programming Windows 5th edition av Charles Petzold er ett meget godt utgangspunkt hvis du vil drive med Windows programmering i C/C++. Du får kjøpt den på Norli eller MSPress. Tror Gyldendal driver MSPress i Norge nå. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Jeff Prosise sin bok er jo og grei. Gaa til amazon og lek deg litt med soekefunksjonene der; let etter 'windows && (c++ || mfc)' og du burde finne noen klassikere der. Vaer forberedt paa at det er en litt bratt laerekurve da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå