Crispin Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Everquest 2 serverene har vært nede i FLERE timer nå, blir gal, hadde planlagt å spille mesten parten av dagen i dag, i stedet sitter jeg her å sjekker forum, leser og prøver å komme meg inn påeq2, men NEI. Noen andre som sliter med det samme? Launch paden min kommer seg ikke videre. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Ingen problemer her, det er feil det som står i launchpad om at servers er down (Europeiske). Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Jeg komme ikke inn på SWG heller....og sidene til SWG og EQ2 er nede. ARGH! EDIT: Det stopper opp med Launch paden min også. Endret 22. desember 2005 av _LarZen_ Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg selv er ivrig spiller av Eq2,men må nesten si at jeg er en hardcore player:) Jeg har en Zerker L60 og han er L60 armorer. Pluss en coerser L42 og er provisioner L60. Men her kommer spørsmålet mitt. Er det flere som har problemer og logge inn i spillet?du kan søke på allt du vil,men jeg sitter fast i launcpad. Jeg er på toxullia serveren. Det er akuratt som vi i norge er denied,for jeg har latt venner i usa og england få teste min konto og der funker det:( Men til deg som har begynt å spille EQ2,stå på,det er et spill som er veldig utfordrende og det er mye å gjøre i spillet. Jeg selv spiller fra 10 til 12 timer hver dag:) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hehe, kanskje de er lei av norske spammefjortiser og har satt en 7 dagers ban på hele Norge Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg trur neppe det. Så langt har jeg funnet ut at hvis du har Nextgentel så funker det. Men har du telenor eller bluecom så funker det ikke. Jeg må annta at det er rutingen ut av landet som ikke er i orden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ja, nettopp. /ban *online.no Lenke til kommentar
arlion Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 høres veldig ut som om telenor har sperret noen porter, har selv telenor og har ikke hatt noen problemer med EQ2 i dag. snakk med dem, kan være noe drit som har kommet på din pc som har blit sendt videre, da spærer telenor flere internett porter. du får surfet men ikke spillt online. ellers, sorcerour er gøy! mye mer gøy en predator :-) men litt nysjerrig, hva foretrekker dere, standard sony karakter moddeler eller de nye SOGA moddelene? foretrekker selv SOGA, får ikke high elfen min til å se ut som om hun tror ho er på toppen av nærings kjeden ^^ Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hehe, bruker vanlige models selv, de ser hvertfall ikke ut som fjolls. Gav akkurat bort en hest til 11pp , woho Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Hei igjen. snakket med support for bluecom og dette problemet er nok større en jeg ventet meg. det er ikke min maskin som er problemet,men mange fra land og strand i norge som sliter med det samme. Mange som ikke får spillt Starwars og eq2. Det ser ut som rutingen ikke funker ut fra landet for noen internett selskaper her i norge. Dette problemt er vist til å være fra Bluecom og telenor. Nextgentel funker det bra for. Endret 23. desember 2005 av vammaveien Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Nextgentel funker det bra for. 5326938[/snapback] Det kan du banne på! Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 snakket med bluecom nå. det ser ut som det er et rutingproblem i San Diego. han på support teknisk er ivrig spiller selv så han prøver å få fikset problemt. Så vi som er bluecom og noen telenor kunder som ikke har kontakt med serveren vil antagelig få det snart igjen håper jeg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Det er fortsatt problemer....forbanna piss. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 ARGH. Forsatt problemer, var helt sikker på at i dag skulle problemt være løst, men nei! Utrolig plagsomt, installerte en del andre spill i går, i håpet om å underholde meg selv mens jeg ventet på eq2, men nei, det sugde Jeg skulle bli lvl 28 i går, å lvl 29 i dag. Snufs Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg blir GAAAAAL. Klarer ikke å skrive på eq2 forumet heller(men kan surfe), og finner ingen info på eq2 forumet om dette problemet. Er en drøss med folk i guildet mitt som spiller uten problem, virker som jeg er den eneste, + dere på dette forumet Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Dette problemet vil være til de amerikanske internett leverandøren får ut fingeren ut a et visst hull, men vi veit alle at det er juleaften i morgen,så vi kan regne med at vi ikke får spillt i helgen Jeg veit at dette suger og er forbanna. hvorfor noen av deres venner får spillt er fordi at deres linje ikke går igjennom San Diego men tar en annen vei og derfor støter de ikke på dette problemet. Ene personen fra bluecom er en ivrig Eq2 spiller selv så han er helt i hundre for å få tak i internett leverandøren i usa får å gi beskjed til de,men har ikke lykket å få tak i de ennå. Det er helt sykt at de ikke har merket dette selv der borte så våres internett leverandører må kontakte de. Som sagt så er dette et problem for oss som har bluecom og noen Telenor kunder. Men folk som har Nextgentel slipper unna etter det jeg har fått med meg. Jeg har gitt denne linken til han som sitter i bluecom for å følge med på hava som er skrevet og jeg vil at dere andre som sitter med dette problemet også henviser deres support ansvarlig dere snakker med på support . Du som skrev over meg at du ikke kunne skrive heller på Forum for Eq2, er fordi at også forumet til everquest2 er på samme link,server som spillet og derfor kommer du ikke inn. det er veldig enkelt å se,du kan søke på allt som har med eq2 offentlige sider og prøve å komme inn,men du kommer ikke nærmere enn at de sier at siden kan ikke vises. Jeg kontaktet også SOE,men der er jo bare fornøyd at pengsjekken kommer inn til de og var ikke villig til å ta kontakt med internett leverandøren og bare gi beskjed til de at rutingen deres er nede for mange utlandske internett leverandører. Så jeg dro idag og kjøpte meg WOW så jeg iallefall har noe å spille i julen. Endret 23. desember 2005 av vammaveien Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Neeeeeei. Så utrolig tirst at noe sånt skjer og at du går til så drastiske midler og kjøper wow Forbanna soe, så fantastisk dårligt gjort, så elendig oppfølning og support. Har Matrix Online liggende som jeg har kjøpt, men er ikke det også soe? Så da er jeg like langt? Så vi kan ikke gjøre noe? bare sitte å vente ? Jeg NEKTER og installere wow igjen, forbanna ¤#&¤# Men takk for infoen Vammaveien, har søkt på forumet til eq2, bare en liten tråd angående login problemet, og der fikk de bare standard svar, sjekk firewall bla bla, viss ikke er det et isp problem sa de. Ikke noe mer, hva med å sjekke det selv og ordne opp? Fytti rakkern soe Jepp sjekket ut matrix online, det er også soe, og jeg kommer ikke inn på hjemmesiden deres en gang, så tror jeg venter med å installere det spillet Har også hørt at der er problemer med posten, slik at jeg antageligvis ikke får Chaos League Sudden Death i posten før jul, skulle fått det i går, fikk det ikke i dag, å tviler på at det kommer i måra, på julaften. Jeg er litt trist, for jeg har ikke noe spill å spille Ble så desperat at jeg installert colonization, som forøvrigt er et fantastisk spill, men som ble litt kjedelig etter et par timer. tralallaa... Endret 23. desember 2005 av Crispin Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Vi har ennå sjansen at det blir fikset. Men kommer vi ikke på etter midnatt våres tid så ser det veldig mørkt ut for oss nordmenn. for juleaften slår jo inn i morgen og man kan ikke regne med de slaskene vil fikse dette problemet da Endret 23. desember 2005 av vammaveien Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Da nærmer vi oss midnatt, og det har ikke blitt fikset.....hyl skrik jammer! Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 ja dette ser ikke bra ut i det hele tatt.dette er så skuffenes at de ikke har fikset det. De må jo få klager borte i san Diego at ting ikke fungerer. så noen må jo ha klaget på dette. Men det ser veldig mørkt ut for oss som vil spille SOE spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå