xminator Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Fett! Jeg også spiller på splitpaw! 5280549[/snapback] Med Wizard, Ranger og Monk har du ihvertfall truffet med tre ganger dps (damage per second) Lenke til kommentar
arlion Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Var vel nesten det jeg kom fram til også ^^ får spille opp til level 15 ca på alle 3 for å se hva som er mest underholdende :-) Lenke til kommentar
xminator Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Var vel nesten det jeg kom fram til også ^^ får spille opp til level 15 ca på alle 3 for å se hva som er mest underholdende :-) 5286128[/snapback] Predator tar ikke av før lvl 14. Sorceror blir bare bedre og bedre jo nærmere du kommer 20. Begge er dyre i drift. Spesielt Wizard er mye gøyere når du oppgraderer spells du bruker ofte. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg begynte med en hobbit ranger, utroligt kjekt. Men har også en svakhet for snille dark elves, og har laget meg en dark elf paladin nå. Fantastisk kult Totalt forelsket i mine 2characters, så blir litt spilling på begge Har også lyst å lage en hobbit wizard, hobbit magikere er jo hysterisk Lenke til kommentar
arlion Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Noen som har bilder av en wizard og en ranger? level 30 eller noe høyere, vil bare se hvordan de ser ut :-) helst wood elf female da Lenke til kommentar
xminator Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg begynte med en hobbit ranger, utroligt kjekt. Men har også en svakhet for snille dark elves, og har laget meg en dark elf paladin nå. Fantastisk kult Totalt forelsket i mine 2characters, så blir litt spilling på begge Har også lyst å lage en hobbit wizard, hobbit magikere er jo hysterisk 5288588[/snapback] De ser stort sett ut som du gjør nå. Det er en av svakhetene til spillet. Vannvittig detaljert, men det du har på deg utvikler seg ikke mye i utseende. Dvs, det er forskjell, men du blir ikke seende mer "uber" ut. Patchen som kommer nå før helgen inneholder ny grafikk for det armorsettet du quester fra 20-24, så det er noe som endrer seg. For de av oss som for lengst har solgt bort dette settet så kan vi kjøpe det tilbake fra questgiveren. Andre ting som skjer if LU18; Det blir lettere å finne NPCer som har quests. Og det er juletid (Frostfell, Yule). Tror de har laget en NPC du kan snakke med og få en julegave hver dag. Opp til 15 pakker totalt tror jeg. Lenke til kommentar
Dragvandil Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Ja har sluttet å spille jeg nå, har ikke noe med at spillet er dårlig eller noe, men mistet bare lysten på å fortsette rett og slett. 4666917[/snapback] Velkommen i gjengen. Kjenner mange norske som jeg spilte sammen med på Runnyeye som mistet lysten av forskjellige grunner. Hoved problemet mitt var vel at Sony aldri klarer å lage noe skikkelig uten å få det til å bli ødelagt på ett eller annet vis. Jeg ble en 60 assassin men ga opp EQ2. Alt ar det samme uansett hvor du havna. Var med i den beste raid guilden på servern men det hjalp lite når alt raid materialet etter Desert of Flames bare var jalla. Men noen liker sikkert spillet dog selv om jeg aldri vil tenke tilbake på de endeløse timene som egentlig ikke ga meg noenting :!: Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Velkommen i gjengen. Kjenner mange norske som jeg spilte sammen med på Runnyeye som mistet lysten av forskjellige grunner. Hoved problemet mitt var vel at Sony aldri klarer å lage noe skikkelig uten å få det til å bli ødelagt på ett eller annet vis. Jeg ble en 60 assassin men ga opp EQ2. Alt ar det samme uansett hvor du havna. Var med i den beste raid guilden på servern men det hjalp lite når alt raid materialet etter Desert of Flames bare var jalla. Men noen liker sikkert spillet dog selv om jeg aldri vil tenke tilbake på de endeløse timene som egentlig ikke ga meg noenting :!: 5294318[/snapback] Ja når man er lvl 60 så begynne man vel å nærme seg ponkte der man har gjort det man kan med characteren? Ser ikke at eq2 er noe "annerledes" en andre mmorpg Å man blir ikke lvl 60 i et spill man ikke liker Lenke til kommentar
Dragvandil Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 noen som har prøvd EQ2 med det nye geforce 7800 kortet?Yter det bra? 4879100[/snapback] Funker som fjell Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Noen som er rundt lvl 22 på splitpaw? har en Assasin og en Cleric der. hadde vert gøy å ta en tur i nektulos eller Thundering steppes med noen av dere Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) noen som har prøvd EQ2 med det nye geforce 7800 kortet?Yter det bra? 4879100[/snapback] Funker som fjell 5294397[/snapback] Geforce 6800 funker hvertfall dårlig, har lest en hel hau med klager på forumet til eq2, jeg har selv geforce 6800 og kjører very high performance(noe som betyr at grafikken blir kraftigt redusert slik spillet skal gå bedre) med lagg, det er bare ikke bra nok. Har 2gb ramd og amd 64 3500 også. Og jeg er ikke alene Endret 15. desember 2005 av Crispin Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Åhåhåhåå! Jeg spyr av glede! Jeg var i et eller annet slått eller noe sånt, drepte en lvl 20 Heroic ^^^ sjef med 2 vakter, og fikk: ___________________________ Symbol of Mortal Accord Fabled +8wis 8+int +24health +25power Slots: secondary, Ranged -------------------------------------- Edit: Stormhold var det! Endret 17. desember 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Å herrrrrrrrrrrrrrrrrrrregud for et sinnsykt item! Lenke til kommentar
arlion Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 har lurt på en ting, har everquest 2 noe form for auksjons hus hvor man kan selge det man finner som man ikke trenger selv, eller ikke kan bruke? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Ja. Du må kjøpe et bullitt board eller noe sånt, hos en merchant. Så hegne det opp på veggen på rommet ditt. Så klikker du på døra di i huset, også på house vault, der kan du legge items du vil selge. Så går du inn på boarden så du kjøpte å hang på veggen, og setter prisen der. Der kan du også titte på ting du vil kjøpe, men for å kjøpe må du gå til en broker, som du finner i slike hus der du jobber med tradeskillen. Ok dette var ikke særligt bra forklart, men håper du finner ut av det. Det er nok litt mer komplisert en i wow Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Til deg som fikk et Fabled item i Stormhold.. han du drepte var Androus Jeg er en Paladin 35, spiller på Runnyeye serveren noen som spiller der? kjekt å snakke litt norsk me folkens ^^ Endret 19. desember 2005 av Machine2003 Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ab er nede nok en gang, det har vært litt for mye tull med den serveren i det siste, så begynner på Splitpaw med en Hobbit kriger. Navnet hans er Huuk, håper jeg ser dere ingame arlion og DiskSpace10GB, og eventuelt andre som spiller på Splitpaw Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ah, konge! Endelig noen jeg kan snakke Norsk med! Kaller meg Trum, en Dverg Kriger Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Da har jeg blitt citizen of Qeynos. lvl 7. Må nok bli en lvl 10 før jeg gir meg i dag. Tror faktisk jeg skal gå Paladin igjen, det er så kult Tenkte også på Berserker, men gidder ikke siden du er det Lenke til kommentar
arlion Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Da har jeg blitt citizen of Qeynos. lvl 7. Må nok bli en lvl 10 før jeg gir meg i dag. Tror faktisk jeg skal gå Paladin igjen, det er så kult Tenkte også på Berserker, men gidder ikke siden du er det 5315954[/snapback] spiller selv på en av mine to karakterer, Zera, lvl 16 predator, og Ajera, lvl 8 mage. kommer vel til å spille med magen mer, likte den klassen bedre :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå