zandzpider Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Spillte EQ2 en goood stund men slutta pga jeg mista litt av feelinga... Server: Toxxulia Celestes: Level 50 Inquisitor Guild: Cadre (lvl 30) LevelCap'en på Guild og char var max før jeg slutta =) http://zz.globelan.net/pics/EQ2_000273.jpg <- Min char er til venstre Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ååh! Genialt spill! Spiller på Splitpaw(?) og kaller meg Acintia! Level 6 mage! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Flott at du liker eq2 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hmm.. Det var morro.. Men ikke kjempe morro.. Trer ikke jeg er riktig person for mmorpg jeg.. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Det var dumt :| Men alle kan jo ikke like det samme Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Er komt til level 12 nå. Storkoser meg! Samla materiale for å levle tradeskillen, og etter utallige forsøk mekka jeg meg ei lita bokhylle til å ha i huset EDIT: Skulle ønske det var mer aktivitet i denne tråden Endret 8. desember 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Så bra Jeg også skulle ønske det var mer aktivitet i denne tråden, men spillet er 1år gammelt nå, go de fleste sverger til wow. Så det er vel ytterst få nordmenn som forsatt spiller eq2, trist, for det er slik et supert spill Skulle også ønske at jeg spilte på samme server som deg DiskSpace10GB, men spiller desverre på en amerikansk, som heter Antonia Bayle. Valgte denne fordi den er proppet med folk, og det er en rollespill føretrukket server. Hvilken rase og side spiller du på? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Spiller en god summoner. Skjønner ikke hvorfor folk velger WoW fremfort EQ2. Har selv spilt WoW gaaanske lenge, det ble egenlig helt dønn kjedelig til slutt. For lite frihet rett og slett. Du kan enten grinde, gjøre noen kjedelige quest som ofte innbærer grinding eller grinde materiale. Eller så kan du prøve den ødelagte PvP-delen. Jaja. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Folk er forskjellige vett du, men jeg er enig, jeg forstår ikke hvorfor SÅ mangen velger wow. Wow er et bra spill, jo jøss jeg har hatt mye moro med wow, men det er ikke SÅ BRA, at det skal ha nesten hele markedet. Eq2 er undervurdert tror jeg Grafikken er jo så statisk i wow, liksom, et ansikt kan ikke åpne munnen, eller vise et annet utrykk, eller hvordan jeg skal forklare det. Men den er jo bra, men litt kjedelig etter hvert? Character creationen i wow er så dårlig at det nesten er nifst, du har så få valg til å gi personen din et unikt utseende. Noe av det jeg har irritert meg veldigt over i wow. Tror de fleste mmorpg har mye å gå på når det gjelder character creation, jeg synes det er viktig å ha mangen valg på utseende, å gjerne på raser og classes Tidlig hjem i dag, nå er det eq2, ble lvl 20 i går, og da ble jeg Ranger Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Grattis med level 20 da! (Sikkert mer nå ) Er det bare meg eller har World of Warcraft nermest KOPIERT EQ2? Sykt mange skills som heter det samme og gjør sånn cirka det samme. Paladin får gratis hest i begge spillene osv. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Ja det er ganske mye likt, men det går vel kanskje igjen i mangen mmorpg, jeg tror Horizons å Daoc også hadde noen skills osv som gjorde så og si det samme, men det er så lenge siden jeg har spilt de at jeg husker ikke Lenke til kommentar
arlion Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hei Har selv spillt World Of Warcraft siden det kom ut i februar, har heller ingen planer om å stoppe. men det jeg lurer på: kjøpte EQ2 med cp pakka i går, har ikke fått opdatert det ennå, men uansett noen tips dere kan gi til en nybegynner? :-) er ikke sikker på klasse ennå så gode tips er velkommne :-) kjap til å levle, litt solo muligheter (spillt EQ2 før WoW kom ut, men bare i ca 3 uker så kom aldri ut av common lands eller hva nå det området uten for qenos heter) så kjenner til at det er mye gruppe spill der, noe som er morro kommer vel egentlig kanskje ikke til å spille en healer, har spillt Druide, NE, siden februar og en healer er nok :-) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Om du skal soloe er Mage perfekt! Når du kommer til level 9, så velger du å bli en en Summoner. Da får du nemlig et dyr/skapning som hjelper deg. Det tar ingen ressurser å summone dyret/skapningen. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Aktiverte kontoen min igjen nå, etter å ha lest litt her. Er lei wow sirkuset nå, men en ting, finnes det ikke rp servere i EU i det hele tatt eller? Valgte derfor US og Antoine B som server. Men haddde jo vært artig å kanskje starte på nytt? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Nei ingen rp servere i europa Jeg spiller også på AB Lenke til kommentar
arlion Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Startet en Wood Elf Mage i dag, level 5 ^^ men blir nok ikke mye spilling ennå, takket være ATI kortenes problemer i WoW og EQ2. bestillte et Nvidia kort i dag så gleder meg til videre spilling :-) men kan noen med erfaring si litt om sorceror kontra summoner? og videre hvilken klasse er gøy å spille som hvis jeg velger 1: Sorcerour 2: Summoner. forstår det slik at man velger enda en klasse på level 20? håper komplett er kjape :-) er lei den VPU recovery tingen i WoW og EQ2 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Èn ting, hvilken server spller du på? Lenke til kommentar
arlion Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Èn ting, hvilken server spller du på? 5279372[/snapback] hvis du refererte til meg, så spiller jeg på splittpaw eller hva nå den heter, var 2 europeiske server så valgte den den ene litt tilfeldig :-) kaller meg Zera Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Fett! Jeg også spiller på splitpaw! Lenke til kommentar
arlion Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 sukk sukk sukk, bortsett i fra VPU driten elsker jeg spillet men får ikke bestemt meg om klasse! har spillt mage til level 8, scout til level 8 og fighter til level 8, liker alle! vil ta magen helt til wizard vil ta scouten til ranger og fightern til monk da martial arts systemet ser fabelaktig ut :-) er stor fan av Magi men liker tanken på en søt alv i noe kult gear som hammrer med never og staver på fiendene i kule bevegelser også :-) får vel bare teste videre :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå