Crispin Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Gratulerer så mye, jeg tror jeg endeligt kan begynne å spille eq2 igjen, etter en ny wow bølge blandt mine venner Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 I går ble jeg endelig lvl 50 med min Paladin 5147174[/snapback] Spiller på Runnyeye nå, lvl 34 Paladin, spiller med en kompis som er lvl 34 Fury (fet duo, tar even level heroic encounters), samt broren min som er lvl 25 illusionist eller noe der i gården. Er det noen bra guilder på denne serveren (lvl 20+) som er aktive og "mature" av oppførsel i hvertfall? Alle oss har flere års erfaring fra EQ1 med både raiding og andre high-end encounters Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg er nå en level 18 Crusader \ 14 Outfitter og level 8 Scout på AB, noen som spiller der? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Ser det fortsatt liv i denne tråden ja, jeg selv spiller ikke lengere, har gått tilbake til WoW, er merkelig det der, greier liksom aldri å holde meg til et spill Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hehe. Wow...uff å uff Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Blei lei av WoW etter "dishonor"-patchen, selv om jeg var 60 rogue. Så rett etter at jeg slutta å spille nerfa de rogues så flott at jeg aldri kommer til å sette mine fingre i WoW igjen før evt rogues har noe å gjøre der igjen. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Har installert eq2 igjen, og laste ned updates, om ca 1time er jeg klar for eq2 Og det er liten tvil hvilken rase det blir, hobbit all the way ! Å spille hobbit, gir spillet en helt ny dimensjon! Endret 1. desember 2005 av Crispin Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Finnes det en slags trial til EQ2? Det høres morsomt ut.. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det finst en trial - http://www.trialoftheisle.com/ Meget bra spill, verdt å prøve, lykke til Earth657 jeg spiller på ab, hobbit predator Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det finst en trial - http://www.trialoftheisle.com/Meget bra spill, verdt å prøve, lykke til Earth657 jeg spiller på ab, hobbit predator 5251296[/snapback] Er det en sånn som varer over en viss tid, eller et sperret sted på kartet? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det finst en trial - http://www.trialoftheisle.com/Meget bra spill, verdt å prøve, lykke til Earth657 jeg spiller på ab, hobbit predator 5251296[/snapback] Er det en sånn som varer over en viss tid, eller et sperret sted på kartet? 5252140[/snapback] Sperret til nybegynner øya, men jeg ville anbefale at du prøver den, du får et godt inblikk i selve spillet! Har nå startet på en Wood Elf Scout.. er level 12 Predator \ 11 Woodcrafter Crispin, hva er in-game navnet ditt da? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det finst en trial - http://www.trialoftheisle.com/Meget bra spill, verdt å prøve, lykke til Earth657 jeg spiller på ab, hobbit predator 5251296[/snapback] Er det en sånn som varer over en viss tid, eller et sperret sted på kartet? 5252140[/snapback] Sperret til nybegynner øya, men jeg ville anbefale at du prøver den, du får et godt inblikk i selve spillet! Har nå startet på en Wood Elf Scout.. er level 12 Predator \ 11 Woodcrafter Crispin, hva er in-game navnet ditt da? 5252230[/snapback] Hehe.. hakke kommi så langt enda Har instalert det.. lenger har jeg ikke kommi.. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 navnet er Perk. Predator et fett, skal bli Ranger Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Skal ta å prøve trailen nå! Tok si tid å oppdatere. Koster selve spillet noe i måneden? Hvordan er det i forhold til WoW? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Beklager dobbelpost, men kan noen si meg om jeg må kjøpe/bestille spillet? Eller kan jeg gjøre som i Guildwars?(Kjøpe en key og laste ned spillet(lovlig) EDIT: Om jeg skal ha f.eks hus eller kjæledyr, må jeg da ha noe form for expansion pack? Endret 6. desember 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Beklager dobbelpost, men kan noen si meg om jeg må kjøpe/bestille spillet? Eller kan jeg gjøre som i Guildwars?(Kjøpe en key og laste ned spillet(lovlig) EDIT: Om jeg skal ha f.eks hus eller kjæledyr, må jeg da ha noe form for expansion pack? 5258117[/snapback] Jeg kjøpte EQ2 + expansion for £19.99 (inkl 1 mnd gratis) online på ubi.com, som digital nedlasting - men klarer ikke å finne tilbudet lengre... :/ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Beklager dobbelpost, men kan noen si meg om jeg må kjøpe/bestille spillet? Eller kan jeg gjøre som i Guildwars?(Kjøpe en key og laste ned spillet(lovlig) EDIT: Om jeg skal ha f.eks hus eller kjæledyr, må jeg da ha noe form for expansion pack? 5258117[/snapback] Jeg kjøpte EQ2 + expansion for £19.99 (inkl 1 mnd gratis) online på ubi.com, som digital nedlasting - men klarer ikke å finne tilbudet lengre... :/ 5258435[/snapback] Jeg fant det! Har kjøpt det og laster ned i en fei nå! Gleder meg enormt! Noen anbefalninger til server? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Runnyeye og Splitpaw er europeiske servere... Selv spiller jeg på Runnyeye Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Faen, jeg vurderer EQ2 igjen nå. Hvordan er det med antall norske folk på Runnyeye og Splitpaw? Endret 6. desember 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg begynte på Splitpaw, men jeg synes ikke det var så veldig mange spillere, og ikke så veldig mange hyggelige spillere, og siden jeg rollespiller litt valgte jeg heller den største serveren, AB. Flott server med mye folk og rollespill. Her er det også store rollespill eventer, nå i denne måneden skal det arrangeres en bounty hunt, som blir utrolig spennende. http://eqiiforums.station.sony.com/eq2/boa...essage.id=26819 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå