Enceladus Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hvor er Splitpaw serveren. Jeg finner den ikke på serverlisten. Jeg har lastet ned trial versjonen av spillet for å teste det ut. Inneholder den kanskje ikke alle serverene? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Tror du har valgt us servere, prøv og velg eu lr.no Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Når du starter spillet, velger du region øverst til høyre på den aller første skjermen som kommer opp. Da må du velge EU for å få tilgang til splitpaw. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Fikk du det til Gammelsko? Spiller du på Splitpaw? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg har kjøpte spillet på Spiderman idag for 249,- inkl. expansionpack, da jeg nå har blitt dritlei World of Warcraft. Har en level 6 Mage på Steamfont. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Nydlig å se at det kommer flere spillere til EQ2 Alle som spiller på Splitpaw serveren kan sende meg en /tell om de trenger hjelp til noe, har jeg tid så hjelper jeg til. /tell Uxzuigal Er level 58 assassin nuh Edit: Kazuo, anbefaller deg å spille på Splitpaw serveren og ikke Steamfont, du får opp Splitpaw ved å velge "Europa"/"EU" helt i starten av Sony LaunchPad. Splitpaw er fylt med norske og danske, svenske spillere og noen amerikanere, veldig aktivt raid miljø også Endret 10. oktober 2005 av Snabben Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kazuo, anbefaller deg å spille på Splitpaw serveren og ikke Steamfont, du får opp Splitpaw ved å velge "Europa"/"EU" helt i starten av Sony LaunchPad. Splitpaw er fylt med norske og danske, svenske spillere og noen amerikanere, veldig aktivt raid miljø også Har en kompis som er level 60 på den servern, og har noen andre folk som spiller der også. Synes ikke det er så viktig å spille med folk fra samma land, sålenge jeg spiller med kompisene mine. Hva for population er det på Splitpaw, forresten? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Kazuo, anbefaller deg å spille på Splitpaw serveren og ikke Steamfont, du får opp Splitpaw ved å velge "Europa"/"EU" helt i starten av Sony LaunchPad. Splitpaw er fylt med norske og danske, svenske spillere og noen amerikanere, veldig aktivt raid miljø også Har en kompis som er level 60 på den servern, og har noen andre folk som spiller der også. Synes ikke det er så viktig å spille med folk fra samma land, sålenge jeg spiller med kompisene mine. Hva for population er det på Splitpaw, forresten? Det er vel den største serveren såvidt jeg vet, Heavy load mesteparten av dagen:) Brukte mesteparten av de første ukene av expansion til å bli styrtrik på å harveste rare resources så har ikke kommet meg til mer enn 58 nuh, men tjente over 80pp på 7dager så det var verd det;) Edit: www.eq2.se for informasjon om raid guildet jeg er med i Endret 11. oktober 2005 av Snabben Lenke til kommentar
V36a Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 80p på 7 dager, det er veldig bra. Fikk til noe gøy igår, legger ved screenshot. Se i chatten nederst til venstre, så forstår dere hva jeg mener. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) 80p på 7 dager, det er veldig bra. Fikk til noe gøy igår, legger ved screenshot. Se i chatten nederst til venstre, så forstår dere hva jeg mener. Hmm, intresant, hva skjedde ?, Er ganske fornøyd med 80pp på 7dager ja, riktignok solgte rares for 3pp per stykk og jeg minet konstant, men penger er kjekt å ha, selv om det er lite igjen nå, var dum nok til å kjøpe en undead steed til 60pp Edit: Aha, Qeynos collection NPC Endret 11. oktober 2005 av Snabben Lenke til kommentar
V36a Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 80p på 7 dager, det er veldig bra. Fikk til noe gøy igår, legger ved screenshot. Se i chatten nederst til venstre, så forstår dere hva jeg mener. Hmm, intresant, hva skjedde ?, Er ganske fornøyd med 80pp på 7dager ja, riktignok solgte rares for 3pp per stykk og jeg minet konstant, men penger er kjekt å ha, selv om det er lite igjen nå, var dum nok til å kjøpe en undead steed til 60pp Edit: Aha, Qeynos collection NPC Du fikk i en 48 % hest? Veldig bra Jeg leverte inn 8 lvl 45 og en lvl 30 collection quests samtidig Var mest for å se hvordan folkene i guildet reagerte, fikk et par kommentarer ja Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 80p på 7 dager, det er veldig bra. Fikk til noe gøy igår, legger ved screenshot. Se i chatten nederst til venstre, så forstår dere hva jeg mener. Hmm, intresant, hva skjedde ?, Er ganske fornøyd med 80pp på 7dager ja, riktignok solgte rares for 3pp per stykk og jeg minet konstant, men penger er kjekt å ha, selv om det er lite igjen nå, var dum nok til å kjøpe en undead steed til 60pp Edit: Aha, Qeynos collection NPC Du fikk i en 48 % hest? Veldig bra Jeg leverte inn 8 lvl 45 og en lvl 30 collection quests samtidig Var mest for å se hvordan folkene i guildet reagerte, fikk et par kommentarer ja 4997194[/snapback] Hehe, husker jeg gjorde dette selv også, var på litt lavere levels desverre men:) Synd at Collection quests etter level 50 gir tilnærmet 0 xp, man kan ikke engang se xpen røre seg på level 58, uff Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Hvordan er spillte blitt etter expansion pakken? har hørt at det har blitt innført PvP nå? er det slik standar PvP kampsystem som det er i nesten alle MMORPG spill nå tildags? Vis expansion pakken har gjort mye godt kansje jeg skal vurdere å begyne igjen Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Hvordan er spillte blitt etter expansion pakken? har hørt at det har blitt innført PvP nå? er det slik standar PvP kampsystem som det er i nesten alle MMORPG spill nå tildags? Vis expansion pakken har gjort mye godt kansje jeg skal vurdere å begyne igjen 5018440[/snapback] Spillet er total endret, du vil sikkert kjenne deg igjen på monster og byer, steder, men kampsystemet er fått en total revamp, nesten all abilities er endret, HOs fungerer annerledes osv. Det har blitt PvP system lagt til, akkurat nå er det kun i Arena og /Duel, men det skal legges til hele zones med et nytt PvP system ifølge devs. Det er absolutt verd å prøve hvertfall, expansion er beregnet på Level 45 til 60 For tiden er de "beste" DPS Classes Conjuror, Assassin, Necromancer, Wizard, Warlock, Ranger og Bruiser. Edit: Hvem server spiller du på Nitrius? Endret 17. oktober 2005 av Snabben Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Spilte på Splitpaw servern, men sluttet for en stund siden, men begynner å få lyst til å installere spillet nå og løpe opp å kjøpe expansion pakken. Hadde en lvl 21 Wizard eller noe i den duren før jeg slutta, men fikk lyst til å prøve noe som bruker pil og bue eller lignende, slik som hunter i wow, ranger i GW eller noe i den duren vis jeg skal ta å teste spillet igjen. Edit: lvl 21 sorcerer var det.. Edit2: Hvordan er populæriteten i EQ2 nå? har den økt noe etter expansion pakken? frister veldig å ta å gi EQ2 en sjans til... Hadde da også vært kjekt å kansje kommet inn i en guild med noen norske i å... Endret 17. oktober 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Spilte på Splitpaw servern, men sluttet for en stund siden, men begynner å få lyst til å installere spillet nå og løpe opp å kjøpe expansion pakken. Hadde en lvl 21 Wizard eller noe i den duren før jeg slutta, men fikk lyst til å prøve noe som bruker pil og bue eller lignende, slik som hunter i wow, ranger i GW eller noe i den duren vis jeg skal ta å teste spillet igjen. Edit: lvl 21 sorcerer var det.. Edit2: Hvordan er populæriteten i EQ2 nå? har den økt noe etter expansion pakken? frister veldig å ta å gi EQ2 en sjans til... Hadde da også vært kjekt å kansje kommet inn i en guild med noen norske i å... 5018516[/snapback] En god del flere spillere med expansion, regner med rundt 400-500k spillere nå, hvertfall ikke mangel på folk Har en evel 26 necromancer selv, kan jo sikkert teame opp litt, selv om jeg ikke spiller den karakteren alt for mye Om du vil starte en ny karakter så kan det hende jeg slenger meg på der også, tenkte på en healer Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Spilte på Splitpaw servern, men sluttet for en stund siden, men begynner å få lyst til å installere spillet nå og løpe opp å kjøpe expansion pakken. Hadde en lvl 21 Wizard eller noe i den duren før jeg slutta, men fikk lyst til å prøve noe som bruker pil og bue eller lignende, slik som hunter i wow, ranger i GW eller noe i den duren vis jeg skal ta å teste spillet igjen. Edit: lvl 21 sorcerer var det.. Edit2: Hvordan er populæriteten i EQ2 nå? har den økt noe etter expansion pakken? frister veldig å ta å gi EQ2 en sjans til... Hadde da også vært kjekt å kansje kommet inn i en guild med noen norske i å... 5018516[/snapback] En god del flere spillere med expansion, regner med rundt 400-500k spillere nå, hvertfall ikke mangel på folk Har en evel 26 necromancer selv, kan jo sikkert teame opp litt, selv om jeg ikke spiller den karakteren alt for mye Om du vil starte en ny karakter så kan det hende jeg slenger meg på der også, tenkte på en healer 5019611[/snapback] Høres flott ut, skal ut å skaffe meg expansion pakken nå, så vis det ikke er alt for mange oppdateringer så er jeg vel online iløpet av kvelden =) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Spilte på Splitpaw servern, men sluttet for en stund siden, men begynner å få lyst til å installere spillet nå og løpe opp å kjøpe expansion pakken. Hadde en lvl 21 Wizard eller noe i den duren før jeg slutta, men fikk lyst til å prøve noe som bruker pil og bue eller lignende, slik som hunter i wow, ranger i GW eller noe i den duren vis jeg skal ta å teste spillet igjen. Edit: lvl 21 sorcerer var det.. Edit2: Hvordan er populæriteten i EQ2 nå? har den økt noe etter expansion pakken? frister veldig å ta å gi EQ2 en sjans til... Hadde da også vært kjekt å kansje kommet inn i en guild med noen norske i å... 5018516[/snapback] En god del flere spillere med expansion, regner med rundt 400-500k spillere nå, hvertfall ikke mangel på folk Har en evel 26 necromancer selv, kan jo sikkert teame opp litt, selv om jeg ikke spiller den karakteren alt for mye Om du vil starte en ny karakter så kan det hende jeg slenger meg på der også, tenkte på en healer 5019611[/snapback] Høres flott ut, skal ut å skaffe meg expansion pakken nå, så vis det ikke er alt for mange oppdateringer så er jeg vel online iløpet av kvelden =) 5019787[/snapback] Nydlig:) Bare gjør en /tell Uxzuigal eller send meg en PM på forumet her Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Har fått installert spillet, men har ikke fått istand en subscrition enda, men sender deg en tell ingame eller noe når jeg er i gang =) Lenke til kommentar
V36a Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) I går ble jeg endelig lvl 50 med min Paladin Endret 13. november 2005 av V36a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå