orjanos3.16 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Muligheter for det ja. Lvl 14 her. Et lite spørsmål: Hva er maks antall slots på bags? Jeg har en bag med 24 slots. Høyeste jeg har sett ihvertfall. Og man kan ikke gjøre betrayel quest mer enn en gang Ok. Jeg har bare tre 4 slots jeg. Hva heter guilden da? Jeg er med i guild, men hadde vært kjekt og vite hva guilden din heter. Guildet heter Drakota. Glemte selfølgelig å si at vi holder til i freeport. Du skal kanskje holde deg til Queynos? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Holder til i Freeport jeg også. Er med i The Sea Dogs. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 uff, ned med freeport :| Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Liker Freeport jeg. Evil is fun. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Neeeei, da kan jeg jo ikke joine :| Funker bare ikke med en slem hobbit, og selv hater jeg og være på feil lag Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Usj, sant det. Level 16 og 2 gull. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Jeg spiller på Shadowhaven, en US server. Rimelig lite folk enda, men det tar seg opp daglig, siden serveren bare er litt over en måned gammel. Nå er det forøvrig downtime på samtlige US servere av en eller annen idiotisk grunn. Begynner å bli grundig lei av dette nå, det har skjedd flere ganger i det siste. Har iallfall fått i min 32 % hest nå da, så ting går litt fortere Kostet meg nesten 4 plat da edit: ok da, det varte bare en halvtime før de kom opp igjen, så da stakk jeg tilbake til Norrath Endret 22. september 2005 av V36a Lenke til kommentar
xminator Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Vil bare få minne om at Shadowhaven er en av Exchange-serverne. Det vil si servere det SOE har ett eget grensesnitt for salg av gjenstander mellom spillere for virkelige dollar. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvordan fungerer det egentlig? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Salg av "virtual items" har jo vært et problem i MMORPGs lenge. At folk kjøper utstyr, "in-game" valuta og karakterer fra andre spillere for virkelige penger. Mange ser på dette som juks og er sterkt imot slik handel (meg inkludert). Er mange sider på internett hvor man kan kjøpe seg ferdige karakterer, valuta eller utstyr til så og si alle MMORPGs som finnes. Dette er ulovlig i de fleste spill og blir slått hardt nedpå hvis det oppdages av de som driver serverne. SOE sitt forsøk på å bli kvitt dette problmet er å ha noen servere hvor denne handelen er lovlig, slik at de som ikke ser på dette som juks fritt kan utfolde seg på disse serverne, og handle penger og valuta gjennom sony sine egne sider. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ok. Husker det var noe slikt når jeg spilte SWG også. Fra ige.com tror jeg det var. Men da vet jeg hvertfall det. Morsommere uten juks. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Syns det er helt greit at det er satt opp servere der dette er lovligt, viss folk vil bruke virkelige penger på items eller en character ingame, så får dem bare det for min del. Kunne ALDRI tenkt meg og gjort dette selv, og syns det er helt sprøtt. Items og slikt kan jeg kanskje forstå at visse ekstreme folk vil kjøpe, men character? som du ikke har lagt selv? som du ikke har valgt hvordan han skal se? og hvordan "han er" blir for meg så totalt fjernt Kunne aldri tenkt meg og spilt noen annet en MINE hobbiter Endret 23. september 2005 av Crispin Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Eg har mine anelser om at EQ er dødeligt! Spess for koreanere :!: Lenke til kommentar
V36a Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Vil bare få minne om at Shadowhaven er en av Exchange-serverne. Det vil si servere det SOE har ett eget grensesnitt for salg av gjenstander mellom spillere for virkelige dollar. Hvis det var ment til meg, selvsagt er jeg klar over det. Nå er det litt dumt at kun folk fra US kan bruke denne tjenesten, og det visste jeg ikke da jeg valgte serveren, men det er en trivelig server, så det har ikke så mye og si. Penger er likevel ikke noe problem å skaffe i dette spillet. Noen som har noen meninger om Update #13 da? Altså de omtalte Combat Changes. Syns det ble en del vanskeligere for meg som Paladin da jeg mistet masse mitigation, avoidance spesielt og gjør mindre skade, men på den andre siden går det fortere å drepe mobs, så grinding går litt fortere. Så alt i alt er jeg rimelig fornøyd, hvis de bare klarer å holde det sånn som det er nå. Lenke til kommentar
xminator Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Er godt fornøyd med LU 13 selv. Totalt sett har det gjort solomonster lettere for de fleste, Heltemonstrene er ting man ikke prøver seg på solo, noe som egentlig er helt grei. De gruppene jeg har vert i høvler over Heltemonster uten for store problemer. De Episke er blitt virkelig vanskelige. Selv i en full gruppe mot en grønn Epicx2 skal man tenke seg godt om. Grå Epicx4 kan utradere en godt sammensatt gruppe 20 levels høyere. At en del tall endret seg har lite å si så lenge de også ble endret på det vi sloss mot. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 pass dere så dere ikke blir avhengige og tar selvmord over spillet nå folkens! Lenke til kommentar
dchr Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg spiller sammen med en kamerat på europeiske Runnyeye. Vi holdt til på amerikanske Unrest, men det var litt vanskelig å få deltatt på raid som varte fra kl tre til seks-syv på natten så vi flyttet Guildet vi er medlemmer i heter Phoenix Legion, jeg har en lv 52 Ranger (jeorat), og kameraten har en lv 51 templar (elerion). Ta gjerne kontakt hvis dere spiller på Runnyeye :-) Det har skjedd MYE med eq2 etter release, etter LU13 har det blitt mye morsommere å spille Ranger for min del. Sony tilbyr forresten de som droppet eq2 syv dager med gratis spilletid så dere kan se om dere liker endringene og det nye innholdet. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Spiller 7dager gratis nå, og spiller med en hobbit predator som har lyst og bli Ranger. Blir jo et naturlig valg og gå scout i første omgang for min hobbit. Men kommer sikkert til og lage noen alt hobbiter, som får prøve seg i litt mer eksotiske områder for en hobbit Lenke til kommentar
xminator Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hadde min første tur til Maj'dul i går, og har bare en ting å si: Gigantisk! Brukte to timer på en tur rundt inne i byen. Eksotisk og vannvittig mye å se på. Dette er virkelig en by... Virker å være mye mindre krevende ytelsesmessig enn det Qeynos er. Ingenting er som å runde ett hjørne og bli jaget rundt halve byen av tyven som stod der Absolutt en spillopplevelse på topp 10 listen. Så får vi se hvor frustrerende det blir når man faktisk skal prøve å gjøre noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå