Uxzuigal Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 For å oppklare hele Mentoring saken: Mentoring er ubalansert og en genial måte å powerlevele folk på av følgene grunner: -Gear blir redusert, men ikke "nok", så du sitter med gear som er bedre enn mange levels høyere enn den du mentorer som regel. - Spells, du har flere, og de gjør mye mer skade enn det de skal , selv på mastergrad for den levelen du mentorer ned til. - Du beholder antal AA points... Hvor mange level 20 har 100AAs.. - Du beholder racial traits etc - - - Så var det ikke mer krangling om det. Og man kan treffe for mye mer enn 300 på level 10 med en mentored character. - - - Den ultimate XPen får du uansett fra level 57 til 70, da kan du spille i KOS/EOF instances med level 70 karakterer som har full DPS uten at de trenger å mentore, xp'en flyr vegg-i-mellom Lenke til kommentar
Otern Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 For å oppklare hele Mentoring saken: Mentoring er ubalansert og en genial måte å powerlevele folk på av følgene grunner: -Gear blir redusert, men ikke "nok", så du sitter med gear som er bedre enn mange levels høyere enn den du mentorer som regel. - Spells, du har flere, og de gjør mye mer skade enn det de skal , selv på mastergrad for den levelen du mentorer ned til. - Du beholder antal AA points... Hvor mange level 20 har 100AAs.. - Du beholder racial traits etc - - - Så var det ikke mer krangling om det. Og man kan treffe for mye mer enn 300 på level 10 med en mentored character. - - - Den ultimate XPen får du uansett fra level 57 til 70, da kan du spille i KOS/EOF instances med level 70 karakterer som har full DPS uten at de trenger å mentore, xp'en flyr vegg-i-mellom Takker Snabben du er litt bedre og forklare en meg. og det du sier er helt korekt Lenke til kommentar
Everquestmannen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg spiller Everquest2 og har gjort det siden Launch. Jeg har spilt mange klasser men har funnet ut at Conjuror er det jeg liker best. Jeg har vært Guild leader for ett raiding guild en god stund, men har trappet ned til officer og raid leader nå. Jeg holder til på Splitpaw og har vært der siden første dagen den kom opp (flyttet fra Amerikansk server). Splitpaw er godt befolket og det finnes raiding guilds som er alt fra veldig hard core til bare ett par kvelder i uka, det finne roleplaying guilds ect... Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 en merge mellom splitpaw og runneye hadde vert en bra greier trur eg:P Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 en merge mellom splitpaw og runneye hadde vert en bra greier trur eg:P Og nødvendig. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 står det så dårlig til ? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 holder på spele opp Elfdude charen min litt =) nettopp laga app 4 skills til han med Main char. spandert på pristine armor deler etc. blir så gøy atte. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 en merge mellom splitpaw og runneye hadde vert en bra greier trur eg:P Og nødvendig. Mer enn nok folk på Splitpaw. - - - Hvilket guild er dette snakk om Everquestmannen? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 noken som er med å game 23:30 tida? kjem heim fra jobb da. er lvl 36 og er i Zek. eg kan evt mentore noken som er low leveled =) Quelthalas @ Runneye Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Solefald, Tabu her .. Vi har jo allerede en date! Stresser med å patche klienten på en ny PC, så det blir ikke så spesielt høyt lvl på meg.. men du kan jo mentore meg Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 vi har en date ja håpte eg skulle få med meg fleire:D Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Solefald, Tabu her .. Vi har jo allerede en date!Stresser med å patche klienten på en ny PC, så det blir ikke så spesielt høyt lvl på meg.. men du kan jo mentore meg da har jeg blitt hekta igjen.. spiller på en amrikansk rp server, og stor trivest der. det jeg savner mist fra wow er folka (utenom guild da). i eq2 går faktisk ann om å spørre en ukjent person om hjelp. vil du ha noe laget så er det bare å komme med en rare og så lager de det til deg uten noen fee, de tar heller ikke betalt for fuel eller andre matrialene. Helt fantastisk.. Main jeg hadde før: Ranger lvl 47 og necro lvl 33. starta en monk no, og koser meg med den. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 er bra du har blitt hekta ^^ EQ2 er det masse voksne mennesker på, i motsetning til WoW der mellom 16-18 er håpløst pga alle drittungane. vel vel Lenke til kommentar
Alucard_21 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Mwuhaha.. Har kasta wow til hælvete. Har spilt det siden det kom ut, og jeg må si det er drit digg uten wow. Kulern på Runnyeye med min lvl 35 wizard nå Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 kva du heiter ingame=)? fornuftigt:P Lenke til kommentar
Alucard_21 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Jaese tror jeg det var.. hmph, husker ikke min egen nick dere >_> Edit: Ajece var det Endret 22. oktober 2007 av Alucard_21 Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 hehe..kom online da vel Lenke til kommentar
Alucard_21 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Funker dårlig det, sitter på jobben :'( Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 harvesting i heile dag. når eg har spelt.hehe. må ha 140 på alle harvesting skills. må kunne harveste i zek =) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 vart litt skuffa over craftingen i eq2. før kunne jeg faktisk tjene penger på det. på lvl 44 kan jeg kjøpe alt av matriale jeg trenger får å lage tinger for 1c. og tiunger jeg lager selger jeg for 30-40s.. trenger heller ikke tinger fra andre crafting profession til å lage stuff.. men men, skal prøve kokk no (husker ikke hva det heter) er det mulig å tjene en slant til livets opphold med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå