Gå til innhold

everquest 2, hvem spiller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Muligheter for det ja. :) Lvl 14 her. :)

Et lite spørsmål: Hva er maks antall slots på bags?

Det er muligens 16, jeg har 2 backpacks med 14 slots hver. Men slike ting er dyrt. Men du får en 10-slots av en quest i Antonica.

Så flott at tråden har blitt vekt til live :)

Lenke til kommentar

Da har jeg et spørsmål til deg firberblad. Jeg spiller en hobbit, og tenkte da og bli ranger. Swashbuckler og brigand virket bare ikke så kult og bra. Kanskje jeg tar feil? Men er assassin bedre en ranger? hva er hovedforskjellen? Har utroligt lite lyst og spille på den så kalt onde sida, for og spille en hobbit med onde intensjoner, blir bare totalt feil :)

Lenke til kommentar

Da har jeg et spørsmål til deg firberblad. Jeg spiller en hobbit, og tenkte da og bli ranger. Swashbuckler og brigand virket bare ikke så kult og bra. Kanskje jeg tar feil? Men er assassin bedre en ranger? hva er hovedforskjellen? Har utroligt lite lyst og spille på den så kalt onde sida, for og spille en hobbit med onde intensjoner, blir bare totalt feil :)

Lenke til kommentar
Muligheter for det ja. :) Lvl 14 her. :)

Et lite spørsmål: Hva er maks antall slots på bags?

Jeg har en bag med 24 slots. Høyeste jeg har sett ihvertfall. Og man kan ikke gjøre betrayel quest mer enn en gang

Ok. Jeg har bare tre 4 slots jeg. :blush:

Hva heter guilden da? Jeg er med i guild, men hadde vært kjekt og vite hva guilden din heter. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...