Uxzuigal Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det koster ca 110kr per mnd. Og dette er nødvendig for å opprettholde det høye nivået på spillets kvalitet. Samt server utgifter. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 ok.. da har jeg starta med eq2:D men... klarer ikke å bestemme meg for Berserker eller brusier.. ser at Berserker har mer aoe (noe jeg liker godt, nettop fått min første på brusier). men hver er "best" av disse 2? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Berserker er tank, Bruiser er DPS. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Berserker er tank, Bruiser er DPS. 9655608[/snapback] Takker for svar. Hvor bra DPS er en brusier i forhold til Necro eller assasin? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Berserker er tank, Bruiser er DPS. 9655608[/snapback] Takker for svar. Hvor bra DPS er en brusier i forhold til Necro eller assasin? 9660289[/snapback] Har ikke sjangs mot hverken assassin eller necro. Den beste DPS klassen er vel Assassin, brigand/swashbuckler å regne som. Kommer ann på hvor god du er til hva... Necro har god AOE DPS og DPS over time... Men nå varer de lengste kampene i spillet kun 10minutter så du får velge... DPS er veldig gear avhengig, spesielt gear fra Avatar's som har mye å si. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Vil no tro at en god wizard danker ut en necro når det gjelder AOE dps og DPS generelt. Erfaring tilsier at Eq2 er ikke sånn veldig tradisjonell på alle klasser. Så i mange tilfeller vil til og med en Ranger gjøre utrolig god DPS, mer enn Assasin. Endret 8. oktober 2007 av Neppe Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Vil no tro at en god wizard danker ut en necro når det gjelder AOE dps og DPS generelt. Erfaring tilsier at Eq2 er ikke sånn veldig tradisjonell på alle klasser. Så i mange tilfeller vil til og med en Ranger gjøre utrolig god DPS, mer enn Assasin. 9661492[/snapback] Ranger er veldig god på DPS, men både Assassin og Ranger er mer eller mindre avhengig av en god gruppe for å virkelig gjøre skade. En bruiser kan nok mange være enklere å spille solo, fordi den ikke er avhengig av avstand, stealth eller flank på noen måte. Dette er mine erfaringer og jeg spiller alle tre klassene. Assassin og bruiser er lvl 34, og ranger 62. Akkurat nå er bruiser den klassen jeg trives best med rett og slett for det er en enklere klasse å spille. I mine øyne. I tillegg så har bruiser et par bevegelser i kamp som ser kule ut. Endret 8. oktober 2007 av firberblad Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Vil no tro at en god wizard danker ut en necro når det gjelder AOE dps og DPS generelt. Erfaring tilsier at Eq2 er ikke sånn veldig tradisjonell på alle klasser. Så i mange tilfeller vil til og med en Ranger gjøre utrolig god DPS, mer enn Assasin. 9661492[/snapback] Ranger er veldig god på DPS, men både Assassin og Ranger er mer eller mindre avhengig av en god gruppe for å virkelig gjøre skade. En bruiser kan nok mange være enklere å spille solo, fordi den ikke er avhengig av avstand, stealth eller flank på noen måte. Dette er mine erfaringer og jeg spiller alle tre klassene. Assassin og bruiser er lvl 34, og ranger 62. Akkurat nå er bruiser den klassen jeg trives best med rett og slett for det er en enklere klasse å spille. I mine øyne. I tillegg så har bruiser en bevegelser som er kule ut. 9662029[/snapback] ja, det var det jeg også likte.. men no som jeg har både necro og bruiser på lvl 10 må jeg si at jeg likte mye bedre necro. føler at jeg har det mye enklere i pve med den. Men må si at jeg liker "high numbers" av og til også, og føler at det kan jeg ikke få med en necro. Edit: når får necro pet nr 2? Endret 8. oktober 2007 av MysticoN Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ta en titt her så finner du det ut: http://eq2players.station.sony.com/spells/index.vm Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 dæven det skal være vanskelig å få support da.. Jeg husker ikke hvilken username jeg brukte til EQ2 (siden jeg har en til swg og en til eq2).. jeg har bedt om å få sendt password tilsendt, jeg har username, mail adresse og svaret til det hemmelige spørsmålet. Får mld om at mail med passord er sendt, men den/de mailen(e) får jeg ALDRI! prøver meg på chatt support, men det er stengt selv om at det står at det er åpent! • Chat support is available: Monday - Friday: 07:00 AM - 07:00 PM PDT Saturday - Sunday: Closed • It is currently Monday, Oct. 08, 2007 09:20 AM PDT etter jeg prøvde meg på chat support fikk jeg denne beskjeden: Visit us during our normal hours of 10:00 am to 7:00pm PST! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 PST - Pacific Standard Time. De ligger vel rundt 10 timer bak oss. Lenke til kommentar
Aekao Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 hei, er det noen som kan forklare meg forskjellen mellom en swashbuckler og en brigand? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 PST - Pacific Standard Time. De ligger vel rundt 10 timer bak oss. 9664087[/snapback] ja men.. • Chat support is available:Monday - Friday: 07:00 AM - 07:00 PM PDT Saturday - Sunday: Closed • It is currently Monday, Oct. 08, 2007 09:20 AM PDT her står det no at det skal være åpent! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) feil postet! Endret 8. oktober 2007 av MysticoN Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 http://eq2players.station.sony.com/charact...terId=779353204 sånn ser min character ut. får ikkje spelt før mandag:( Lenke til kommentar
Otern Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Solefald: liker du deg i companions?? jeg har vurdert og bli med i den guilden men vet ikke helt. bruker de flittig teamspeak? her er mine toons på runnyeye http://eq2players.station.sony.com/charact...terId=784378204 http://eq2players.station.sony.com/charact...terId=784369204 http://eq2players.station.sony.com/charact...terId=784384204 Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 liker meg veldig godt i companions. personer som Ceca, Swunder etc gjer dagen bedre. får mye hjelp til alt mulig. og veldig hyggelig folk! =) Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har lyst å spille litt EQ2 igjen, men finnes det noen norske guilder med mange medlemmer? Eventuelt en del low levels slik at jeg kan spille med kjente .. Hater å soloe.. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Companions. Skandinavisk. er ganske mange norske med der. du snakker det språket du har er endel low lvls, visst du trenger hjelp er det mange som kan hjelpe med å vere mentor også =) eine guild leaderen drog meg opp 3 lvls + masse gear og cash på litt over en time =) Lenke til kommentar
Otern Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 så man prate norsk/svensk/dansk?? hmm jeg foretrekker engelsk men det er no bare meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå