firberblad Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Etter å ha vært innom Vanguard, Lotro og wow det siste halve året var det godt å fyre opp eq2 igjen. Storkoser meg. Har masse å gjøre men merker jo og at jeg har vært borte en stund. Folk prater om ting jeg ikke skjønner bæra av, men det kommer seg vel. Gleder meg også til neste expansion. Har sikkert for mange karakterer, men vurderer å lvle min ranger som nå er 62 til 70 før jeg gjør for masse med de andre. Men, jeg trives dog bedre med min bruiser for øyeblikket. Med unntak av en karakter, har jeg alle på Blackburrow. og en liten lvl 24 fury på splittpaw. (Sirecos) tror jeg han heter. Crafting i eq2 er helt sjef. Koser meg med matlaging (noe alle klasser drar nytte av), men vurderer faktiskt å lage en hobbysnekker (carpenter) for å drive litt oppussing i hyblene. så send en pm hvis dere er på noen av de serverne, så kanskje vi kan få gjort noen quester. Lenke til kommentar
Otern Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei jeg har 4 toons på bazzar server Padrone(70dirge)/zarond(70guardian)/sniffers(70bruiser)/huginn(70conj) har også akurat startet på runnyeye server, der har jeg 3 toons Zarond(37guard)/padrone(37dirge)/Zardora(37mystic) Jeg har spilt Eq2 i over 2 år og jeg syns Endgame i Eq2 veldig mye bedre enn i eks WoW(spilt 1år). Vist noen trenger noe hjelp så send meg en `tell`ingame Ps jeg BoXer toonsa:) spiller dem alle på engang Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hadde det ikke vært for at alle andre spiller wow, så hadde jeg glatt gått 100% for Everquest 2. Eller, hadde Julie blitt med på Everquest i stedet, så hadde jeg bytta. Men det er jo bare å innrømme at det er langt mindre komersielt enn f.eks wow. Jeg spilte spilte/spiller fury, å kan ta mer skade enn Wizard om jeg ønsker, jeg kan heale en gruppe om det trengs. Eneste problemet er at da kan jeg ikke velge mellom 4-5 spells, men 10-20 stykker. Så det blir fort veldig mye å holde rede på. Dette kan straffe folk som faktisk ikke setter seg godt inn i spillet. Kan nevne mye (Ikke bare endgame) som Everquest 2 gjør bedre. Men det er ikke dermed sagt at de gjør det lettere. Spillet gir deg betalt for det du legger i det. Om du er casual spiller så passer wow mye bedre for deg, men om du vil sette deg inn, følge med, så er ikke engang wow i nærheten av hva Everquest 2 presterer. Så har jeg rimelig ny pc, så jeg kan poppe opp på Extreme Quality, da ser det utrolig vakkert ut Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Slik har det alltid vært med EQ Neppe. Det er samme tingen i EQ1. Det er en mye høyere terskel for å "forstå" spillet, og det er uendelig mye informasjon i forhold til "enklere" spill som WoW. Derfor appelerer EQ mer til litt erfarne MMO spiller (som meg selv), mens WoW gjerne får størsteparten av "førstegangsspillerne". Jeg vil også tippe gjennomsnittsalderen er langt høyere i EQ-spillene i forhold til WoW. Men, det er jo nettopp dette som gjør EQ så langt bedre enn WoW, i mine øyne. Jeg elsker å finne ut av ting uten å få alt servert på sølvfat. Og som tidligere nevnt - endgame er lysår foran WoW. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Jaja, da var vi level 40, snart er det ikke mer penger igjen, hehe. 9622168[/snapback] Hva starta du på egentlig? og hvor mange collections har du levert inn sånn ca. nå? Lenke til kommentar
kinag Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvilken server spiller folka på? Har vurdert å plukke det opp igjen, tror jeg kom så langt som en level 24 froglok monk for en haug med år siden, men jeg sluttet av en grunn jeg ikke husker nå ^^ Blir vel til å starte på nytt, men jeg må vel ha en monk ^^ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvilken server spiller folka på? Har vurdert å plukke det opp igjen, tror jeg kom så langt som en level 24 froglok monk for en haug med år siden, men jeg sluttet av en grunn jeg ikke husker nå ^^ Blir vel til å starte på nytt, men jeg må vel ha en monk ^^ 9625686[/snapback] De fleste holder til på splitpaw eller runneye her tror jeg men noen spiller også på amerikanske servere som blackburrow f.eks. Jeg holder til på splitpaw foreløpig, har ikke helt 100% funnet klassen min enda.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg holder hus på Runnyeye. Men spiller lite/aldri. Lenke til kommentar
Otern Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 En av de beste tingene med Eq2 er jo at det er vanskelig WoW er jo så lett at det blir litt banalt. Eq2 er nesten som SWG var i de gode gamle dager(vanskelig å utruli arti), nå syns jeg SWG er nesten som WoW, kjedelig med andre ord. Men men det kommer jo ann på hva du liker Btw snabben vist du leverer inn alle colections det er i spillet så klarer du kansje å bli lvl 50 med de.... men trur du må bruke en del plat da, sikkert rund 100pp minimum Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Da bestemte jeg meg for å spille videre på Ranger'n min, så om noen her er rundt lvl 22, spiller på splitpaw og har lyst til å samarbeide om en quest eller lignende bare si ifra. Kaller meg Azilus. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Da bestemte jeg meg for å spille videre på Ranger'n min, så om noen her er rundt lvl 22, spiller på splitpaw og har lyst til å samarbeide om en quest eller lignende bare si ifra. Kaller meg Azilus. 9626828[/snapback] Hvordan er archery systemet i EQ2? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Da bestemte jeg meg for å spille videre på Ranger'n min, så om noen her er rundt lvl 22, spiller på splitpaw og har lyst til å samarbeide om en quest eller lignende bare si ifra. Kaller meg Azilus. 9626828[/snapback] Hvordan er archery systemet i EQ2? 9626953[/snapback] Hva tenker du på? Nå er det en stund siden jeg har spilt og jeg er vel ikke helt 100% god meg rangern min enda. Men vertfall slik det har vært til nå, er det å skyte pil og bue på monsterne før de ser meg og om de kommer løpende mot meg løper jeg enten rundt å kiter de eller stopper opp og begynner å sloss. Pilene er som "heat seeking missiles" altså han/hun du har selecta vil bli truffet uansett om han hopper unna, hvis du skjønner hva jeg mener, er sjanse for å misse så klart men ja. Endret 3. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
kinag Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hva tenker du på? Nå er det en stund siden jeg har spilt og jeg er vel ikke helt 100% god meg rangern min enda. Men vertfall slik det har vært til nå, er det å skyte pil og bue på monsterne før de ser meg og om de kommer løpende mot meg løper jeg enten rundt å kiter de eller stopper opp og begynner å sloss. Pilene er som "heat seeking missiles" altså han/hun du har selecta vil bli truffet uansett om han hopper unna, hvis du skjønner hva jeg mener, er sjanse for å misse så klart men ja. 9626988[/snapback] Den er grei, basically som alle andre archery systemer i mmorpg's. Jeg lastet ned trialen tidligere og skjønte ingenting. ALT var jo forandret på. Drømmen når jeg spilte ved launch var å lage en dark elf brawler for så å gå over til Qeynos (gode siden) når jeg ble 15, for å bli en monk, men det ser jo ut som man velger monk/bruiser (subclasses) ved level en nå oO Ganske irriterende egentlig ^^ Lenke til kommentar
Otern Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hva tenker du på? Nå er det en stund siden jeg har spilt og jeg er vel ikke helt 100% god meg rangern min enda. Men vertfall slik det har vært til nå, er det å skyte pil og bue på monsterne før de ser meg og om de kommer løpende mot meg løper jeg enten rundt å kiter de eller stopper opp og begynner å sloss. Pilene er som "heat seeking missiles" altså han/hun du har selecta vil bli truffet uansett om han hopper unna, hvis du skjønner hva jeg mener, er sjanse for å misse så klart men ja. 9626988[/snapback] Den er grei, basically som alle andre archery systemer i mmorpg's. Jeg lastet ned trialen tidligere og skjønte ingenting. ALT var jo forandret på. Drømmen når jeg spilte ved launch var å lage en dark elf brawler for så å gå over til Qeynos (gode siden) når jeg ble 15, for å bli en monk, men det ser jo ut som man velger monk/bruiser (subclasses) ved level en nå oO Ganske irriterende egentlig ^^ 9627812[/snapback] Well vist du nå går over til Q fra FP og er en bruiser så blir du till en monk Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ok. Sitter med valget, enten EQ2 eller Vanguard. Noen som har erfaring med begge de siste månedene? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Ok. Sitter med valget, enten EQ2 eller Vanguard. Noen som har erfaring med begge de siste månedene? 9629186[/snapback] Var innom Vanguard i forrige uke, er ikke store forandringen vil jeg si. For min del har spillet alltid vært stabilt, har ikke hatt noen crash eller lignende, men ytelsen har alltid vært en smule dårlig og det er fortsatt en haug med bugs i spillet. Spillet er på vei i riktig retning, om SOE kan gjøre det samme de gjorde med EQ2 mot Vanguard så ser det jo lyst ut, men det trenger mer tid. Så EQ2 er nok et mye bedre valg enn så lenge. Endret 3. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ok, flotte greier. Skal se om jeg får installert det i kveld. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Den er grei, basically som alle andre archery systemer i mmorpg's. Jeg lastet ned trialen tidligere og skjønte ingenting. ALT var jo forandret på. Drømmen når jeg spilte ved launch var å lage en dark elf brawler for så å gå over til Qeynos (gode siden) når jeg ble 15, for å bli en monk, men det ser jo ut som man velger monk/bruiser (subclasses) ved level en nå oO Ganske irriterende egentlig ^^ 9627812[/snapback] Well vist du nå går over til Q fra FP og er en bruiser så blir du till en monk 9627911[/snapback] Dvs. jeg får alle de samme skills som en som er monk fra level 1 ja? Monk animations er morsommere Men da kjører jeg en dark elf bruiser tror jeg Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Koser meg i Zek atm. dinga akkuratt, så det liker vi. sove noken timer, så på an igjen =) fri fra skule, jobb og dame luxus:D Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nitrius, jeg starta på level 1, jeg er nå level 45.7 og har played time på 1d23h , hvorav minst 10 er AFK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå