Gå til innhold

everquest 2, hvem spiller?

Anbefalte innlegg

Jeg er LVL 14 brawler og lvl 11 crafter. jeg har planer om og bli carpenter.

Jeg spiller på Antonia bayle(RP) som da er den mest befolkede serveren på EQ2. hadde en lvl 27 necro på Everfrost,  Sletta den pga for lite folk på Everfrost så fikk aldri gjort noe raid eller tatt noen heroic groups.

Jeg vil anbefale dere alle til og prøve tradeskills. Det er latterlig morro:D

GoUrmet

4666727[/snapback]

det var en kortvarig glede :hrm:

har selv spillt det et år, savner det litt, men tror ikke jeg kommer til å komme tilbake:/

edit: hørte rykter for en tid tilbake at EQ2 skulle få pvp.. hvordan fungerer det?

hyggelig å lese litt om dette spillet igjen ja :thumbup:

jeg hadde en 45 ranger, 40 druid (husker ikke underklassen, velgte den offensive som kunne gjøre seg om til løve)

og en lvl 34 necro,

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noe info om den nye utvidelses pakken som skal komme i november eller noe slik? Rise of Kunark.

Har ikke helt hatt tid til å starte opp med EQ2, men sitter å vurdere om jeg skal prøve å begynne igjen nå siden høstferien min har nettopp begynt.

@MysticoN: angående PvP, fungere som i de fleste andre fantasy mmo's. På vanlig pve servere så er den eneste måten å sloss mot andre mennesker på ved å spørre om de vil ha duel, tror også du har noen form for arenaer du kan sloss i, men tror ikke disse er mye brukt på pve servere?

På pvp serverne så er det vel slik at du kan sloss mot hvem som helst hvor som helst bortsett fra inni byer?

Er kanskje ikke den beste til å svare på dette men, tror jeg ikke er helt på jorde... forhåpentligvis :p

Lenke til kommentar
Noen som har noe info om den nye utvidelses pakken som skal komme i november eller noe slik? Rise of Kunark.

Har ikke helt hatt tid til å starte opp med EQ2, men sitter å vurdere om jeg skal prøve å begynne igjen nå siden høstferien min har nettopp begynt.

@MysticoN: angående PvP, fungere som i de fleste andre fantasy mmo's. På vanlig pve servere så er den eneste måten å sloss mot andre mennesker på ved å spørre om de vil ha duel, tror også du har noen form for arenaer du kan sloss i, men tror ikke disse er mye brukt på pve servere?

På pvp serverne så er det vel slik at du kan sloss mot hvem som helst hvor som helst bortsett fra inni byer?

Er kanskje ikke den beste til å svare på dette men, tror jeg ikke er helt på jorde... forhåpentligvis :p

9606696[/snapback]

tenkte mest på om SOE har gjordt en bra jobb med pvp "delen". siden det var et rent pve spill i starten. noen "ubalanse" ?

Lenke til kommentar
Da var vi igang igjen....

9609645[/snapback]

Velkommen tilbake. Forresten, hvilken UI mod e det du bruker?

9609708[/snapback]

ProfitUI Reborn mener jeg..

@Snabben: Hva er det du holder med på bilde? du får jo levler som bare det?

Startet opp igjen selv igår, har ikke helt funnet ut hvilken character jeg skal spille videre med enda, regner jeg starter fra scratch av nok en gang.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Ser ut som innlevering av diverse collections...

Jeg fyrte opp spillet i forrige uke. Da var det vel ca 8 mnd siden jeg sluttet å spille aktivt. må innrømme at det var veldig kjekt å komme tilbake. Har akkurat begynt å utforske områdene i den siste expansion. (faydark..eller noe sånt).

Har mye moro og gleder meg til neste expansion.

Har spilt wow, lotro og vg i det siste, men jeg syns at mange av questene i eq2 overgår disse. (smak og behag).

Anbefaler flere som har fortlatt det å prøve det igjen. Eller ta en trial.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Sliter med launcher, hver gang jeg åpner eller scanner via launcher skal den laste ned akkurat den samme filen over og over igjen.

[12:07:25] Patcher: --- File Discrepancy C for [EverQuest 2 Main Files] C:\Program Files (x86)\Sony\EverQuest II\paks\Char_exp03_global_02.vpk: local -552638868: server 2092385848

[12:07:25] Patcher: Checking File: paks\Char_exp03_global_02.vpk

[12:07:25] Patcher: --- File Discrepancy (CRC) Confirmed.  File is incorrect version.

Har prøvd å slette fila også men samme greia skjer...

Er vel ingen som kunne pakka ned denne fila hos seg og sendt den til meg på mail eller noe? eller kanskje over msn?

Edit: Jeg får spilt, men er bare irreterende at jeg må vente en 2-3min før jeg får startet hver gang jeg åpner launchern..

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Leverte inn 19 collections til en verdi av 10plat, hehe. Dyrt, men jeg liker ikke level 1-30 noe særlig :)

Har jo en haug gull siden raidinga jeg drev med før, hehe.

9612123[/snapback]

Enig der. Har vel fire karakterer over 34 nå. Kan ikke si at det frister å gjøre alle questene i TS, ZEK og EL igjen.

skal prøve å nå 70 med ihvertfall en av de før den nye expanison øker max lvl til 80.

Lenke til kommentar

Med hjelp fra @firberblad fikk jeg fikset problemet mitt, så nå blir det spilling.

Edit: Og som alltid har jeg null peiling på hva jeg vil spille som, kommer vel til å bruke resten av dagen på å finne det ut.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Med hjelp fra @firberblad fikk jeg fikset problemet mitt, så nå blir det spilling.

Edit: Og som alltid har jeg null peiling på hva jeg vil spille som, kommer vel til å bruke resten av dagen på å finne det ut.

9612934[/snapback]

Valgets kvaler. Syns bruiser er artig. god på dps, og kan tåle litt juling.

Scout klassen liker jeg og. Har en ranger og assasin, men vurderer å starte en Brigand. Liker tracking og stealth. Er vel litt smak og behag.

Lenke til kommentar

min Ranger er litt vel nerfa. en vanlig blå mob blir jo jammen et problem når den kommer nært nok.

Vurderer å starte en Brigand. Spiller mest solo, og mange mener at disse er gode som solo.

Er det noen som har erfaringer rundt Ranger/Assassin og brigand kan si litt om de i forhold til hverandre?

Lenke til kommentar
min Ranger er litt vel nerfa. en vanlig blå mob blir jo jammen et problem når den kommer nært nok.

Vurderer å starte en Brigand. Spiller mest solo, og mange mener at disse er gode som solo.

Er det noen som har erfaringer rundt Ranger/Assassin og brigand kan si litt om de i forhold til hverandre?

9618231[/snapback]

Slik jeg har hørt det er Assassin typen som gjør litt mer skade. Ranger gjør ikke like mye skade men han har litt flere utilities skills, slikt som feller osv..? Er ikke 100% vel og merke. Husker jeg selv sto mellom valget av Assassin og Ranger for en stund tilbake, valget mitt til slutt da ble ranger og han ble 22, lengre har jeg aldri kommet i EQ2, så jeg håper jeg kommer meg over 30 denne gangen vertfall.

Lenke til kommentar

Starta å spille på min gamle wizard, første charactern jeg lagde og fikk til lvl 20, tror jeg skal fortsatt, er bare en liten ting som plager meg og det er utseende til high elf. De normale modellene ser greie ut, men soga modellene til high elf er jo helt på tryne, de ser jo sure ut uansett hvordan man vender og vrir på ansiktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...