Gå til innhold

everquest 2, hvem spiller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eg leste på teknisk forum at det går fint med Vista. så da er det sikkert ei innstilling du må fikse på =)

 

huff..merker eg skulle hatt 2gb ram. skjønner ikkje helt at X2 4200, 7800GT, 1GB kingston skal ha noke problem med EQ2 liksom.

 

spille litt no før middag og jobb =) dinge en level til =)

Endret av Solefald
Lenke til kommentar

Klarer ikke å bestemme meg for klasse :p

 

Men det virker som om det blir en Woodelf troubadour. Høy dps og fine gruppe buffs. Virker som en klasse som kan gi en gruppe mye. Mye mer en Gnome conjureren min hvertfall.

 

Lvl er folket nå da?

 

Jeg ble bare 15 med min conjurer, er 8 med min troubadour. Men nå begynner jeg på jobb igjen så blir ikke mye spilling :( Og i helga er det øltelt, så blir ikke noe spilling da heller. Men får se, kanskje jeg driter i det å lar levern hvile en helg.

 

Everquest 2 er i hvertfall mye bedre enn wow.

Lenke til kommentar
Klarer ikke å bestemme meg for klasse :p

 

Men det virker som om det blir en Woodelf troubadour. Høy dps og fine gruppe buffs. Virker som en klasse som kan gi en gruppe mye. Mye mer en Gnome conjureren min hvertfall.

 

Lvl er folket nå da?

 

Jeg ble bare 15 med min conjurer, er 8 med min troubadour. Men nå begynner jeg på jobb igjen så blir ikke mye spilling :( Og i helga er det øltelt, så blir ikke noe spilling da heller. Men får se, kanskje jeg driter i det å lar levern hvile en helg.

 

Everquest 2 er i hvertfall mye bedre enn wow.

9388903[/snapback]

 

er lvl 12 no ;) ikkje langt unna 13, så skal bli lvl 14 minimum før jobb kl 17 =)

Lenke til kommentar

Tror faktisk jeg også skal aktivere eq2, er så lenge siden, også klarte jeg grine til meg en 10dagers subscription for et par uker siden.

 

Så da er vi klar for BB snart? og det koselige slottet som jeg aldri husker navnet på? :thumbup:

 

Angående vanguard så har det utvilsomt blitt mye bedre siden release, men det jeg har funnet ut etter jeg kom tilbake er at group delen forsatt er svak og skuffende. Mye bugs og combat som føles som du forsatt spiller beta'en. Mens viss du spilelr solo så er ting bra og føles gjennomført, vett ikke helt hvordan jeg skal forklare det men det oppleves sånn ca slik. Men i dag er det server merging for de to europeiske pve serverne, spannande!

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
er snart lvl 26 pally eg no. holder på med armor quests. rett og slett konge gøy.

9493884[/snapback]

 

 

Du holder på enda eller? hvis så, hvor langt i levlinga har du kommet?

 

Ble ikke mye EQ2 spilling på meg, men vurdere å prøve å starte igjen nå, og se om jeg blir sittende.

9566980[/snapback]

 

eg holder på enda ja, stor koser meg:P fått en i klassen til å spille også. eg tok han fra lvl 12 til 17 første kvelden vi spelte ilag. no er han 20. eg har vert vekke i helga, + jobb, så eg dinger straks lvl 28. skal bli 30 til helga vertfall =)

Lenke til kommentar
er snart lvl 26 pally eg no. holder på med armor quests. rett og slett konge gøy.

9493884[/snapback]

 

 

Du holder på enda eller? hvis så, hvor langt i levlinga har du kommet?

 

Ble ikke mye EQ2 spilling på meg, men vurdere å prøve å starte igjen nå, og se om jeg blir sittende.

9566980[/snapback]

 

eg holder på enda ja, stor koser meg:P fått en i klassen til å spille også. eg tok han fra lvl 12 til 17 første kvelden vi spelte ilag. no er han 20. eg har vert vekke i helga, + jobb, så eg dinger straks lvl 28. skal bli 30 til helga vertfall =)

9567858[/snapback]

 

 

Er sikkert nevnt i tråden her et sted, men hvilken server holder du til på? evt. dere andre som fortsatt spiller, hvor holder dere til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...