Gå til innhold

everquest 2, hvem spiller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå får jeg ikke logget på engang, har vært sånn siden torsdag. Har bare vært problemer med dette spillet for min del. Ser ikke vitsen med å fortsette hvis det bare skal være sånn

9356944[/snapback]

Jeg kan nok ikke komme med bedre råd enn det å legge inn DirectX og skjermkort-drivere på nytt (pass på at du får fjernet driverne helt før du legger inn på nytt). Ser ut som om det er problemer med skjermkortet ut fra feilmeldingen som du postet.

Du får nok den beste hjelpen om du poster her: http://forums.station.sony.com/eq2/forums/show.m?forum_id=4

Lenke til kommentar

Jeg får logger på nå, men må kjøre spillet på det laveste av grafikk. Men jeg får spilt hvertfall :)

Etter mange rare løsninger så har ja da altså ikke fått det til noe annet et crappy grafikk. Jeg har spurt på eq2 forumet siden torsdag. Prøvd nye directx drivere og skjermkortdrivere og fjernet de gamle med driver cleaner.

Men påloggings problemet var pga forbanna norton antivirus. Jeg skrudde det av i oppstart i msconfig, så det ikke startet engang. Men det blokkerte for at eq2 kunne logge seg på. Noen som vet åssen jeg kan få fjernet norton helt? uten at jeg trenger å bekymre meg for at det blir sånn at pcen min blokkerer internett tilgang til noen programmer?

Takk for alle svar og oppmuntring :)

Lenke til kommentar
Jeg spiller på Runnyeye. Det er en del andre nordmenn der som jeg pleier å spille med også.

9373084[/snapback]

Jeg også spiller på Runnyeye. Navnet er Kelroth (Dirge), og jeg er medlem av Phoenix Legion.

Jammen lenge siden jeg har hatt det så artig med et spill :thumbup:

Bare send en tell om noen trenger hjelp med noe. Litt low lvl though (lvl 40 atm).

Lenke til kommentar

Er bare level 46 på Runnyeye selv. Er en Fury. Skal se om jeg får spilt noe fremover. Om Julie ikke skal tvinge meg med til å spille wow da.

Hadde "skrekk" opplevelse en dag her. En kriger som loota ett perfekt våpen for Julie i en Instance. Fordi han mente den var bedre enn sverdet han hadde.

Julie er forresten mage og våpnet var en stav. Altså, ikke helt beregnet til en kriger.

Kommentaren hans etterpå var "It needs training".

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Er bare level 46 på Runnyeye selv. Er en Fury. Skal se om jeg får spilt noe fremover. Om Julie ikke skal tvinge meg med til å spille wow da.

Hadde "skrekk" opplevelse en dag her. En kriger som loota ett perfekt våpen for Julie i en Instance. Fordi han mente den var bedre enn sverdet han hadde.

Julie er forresten mage og våpnet var en stav. Altså, ikke helt beregnet til en kriger.

Kommentaren hans etterpå var "It needs training".

9375379[/snapback]

Det er sånne ting som gjør at jeg sliter med wow..

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke hisse meg opp for slike ting. Så vi satt bare å lo og var rimelig overtrøtte begge to.

Det som irriterer meg mest er slike overaddicted folk som klikker helt når noen looter noe feil. Akkurat som at de fortjener dødsstraff. Så var selvfølgelig 2 slike i gruppa, noe som gjorde det enda mer komisk.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest er slike overaddicted folk som klikker helt når noen looter noe feil. Akkurat som at de fortjener dødsstraff.

9375544[/snapback]

Ok, nå er ikke jeg for dødsstraff, men det er så utrolig frustrerende når folk looter noe dem IKKE trenger (slik som en skillbok til min Dirge). Men uansett så får jeg alltid tilbake den looten bare jeg skriver "need", og jeg lager ALDRI noe styr.

Fra lvl 1 til 40 så har jeg faktisk bare truffet på èn knall som jeg bare måtte blokke. Han maste konstant om plat. Han er rimelig godt kjent over hele serveren :hrm:

Lenke til kommentar

konto åpnet no ;)

updating no. *glede seg* så er det helvettet med å faktisk velge kva en skal spille:D

har fri fra skule, jobb og dame idag.hehehe ;)

visst eg er hekta den 10. sept, så kjøper eg alle exps og 1GB til med ram. 1GB er litt for lite:(

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
konto åpnet no ;)

updating no. *glede seg* så er det helvettet med å faktisk velge kva en skal spille:D

har fri fra skule, jobb og dame idag.hehehe ;)

visst eg er hekta den 10. sept, så kjøper eg alle exps og 1GB til med ram. 1GB er litt for lite:(

9375777[/snapback]

Kult da! Du får si fra om du trenger hjelp av en lvl 10 healer (om du skal starte en ny char da) :)

Lenke til kommentar

det vart en kerra paladin..hehe..uvanlig kombo. men det stod mellom pally, guardian og den siste fighter classen. litt prob med thorui akkuratt no:P visst ikkje det funker så bruker eg standard=)

av en rar grunn, så må eg laste ned noken VPK filer kver gang eg starter opp..hmm..

tar 3-4min:(

jaja..vart berre lvl 6. 82%. så straks lvl 7. datt ut noken ganger. 3 ganger. og fikk gjort endel harvesting ;) no er server nede snart 1 time, så får rydde rom i mens =)

Endret av Solefald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...