Gå til innhold

everquest 2, hvem spiller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får kjøpt spillet meg alle expansion her

 

http://www.direct2drive.com/6/4362/product...lation-Download

 

På sony sine sider er de veldig dyre, å vil komme på langt mer enn det der om du bestemmer deg for å kjøpe.

 

Jeg venter for tiden på nye pc deler. 4 gig ram burde holde til EQ2 :)

9327208[/snapback]

Ah takk. Men fikk det for 19.99$ på sony sine sider :) altså 116 kroner. Det er da uten noen expansions, men det kan jeg vente med. Må prøve det ut først.

 

Jeg har forresten 2gig ram og et 512mb skjermkort, trur du det holder bra for eq 2? Er en hp pavilion pc btw :)

Lenke til kommentar

Ja, det holder. Jeg har 256mb skjermkort og 1gig ram nå. Kjører det fint på high. Selv om loade tiden er litt lang noen ganger. Det har blitt så utrolig mye bedre når det gjelder ytelse og synkronisering.

 

Du får starte på Runnyeye, så kan jeg kanskje hjelpe deg litt :) Få deg inn i skandinavisk guild. Kjempe trivelige og hjelpsomme folk :)

Lenke til kommentar
Ja, det holder. Jeg har 256mb skjermkort og 1gig ram nå. Kjører det fint på high. Selv om loade tiden er litt lang noen ganger. Det har blitt så utrolig mye bedre når det gjelder ytelse og synkronisering.

 

Du får starte på Runnyeye, så kan jeg kanskje hjelpe deg litt :) Få deg inn i skandinavisk guild. Kjempe trivelige og hjelpsomme folk :)

9327454[/snapback]

Det var veldig snilt av deg :) Da får jeg starte på den servern, så blir jeg ikke så alene.

 

Driver å oppdaterer nå :) akkurat kommet hjem fra jobb. Har omtrent bare sittet å sett på everquest sine sider i dag. Og jeg jobber på lager, hehe.

 

Noen tips på hva som kan være morro å starte som helt fersk? Har spilt mye wow, så vil helst prøve en ny type klasse.

 

edit: Står at det kommer til å ta 20 timer å oppdatere, kan dette stemme? :(

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
oppdateringa går fort nedover ;)

9339870[/snapback]

Tok 6 timer til sammen =)

 

Så nå spiller jeg. Har ikke bestemt meg for hva jeg vil spille enda. Hittil har wizard vært kulest. Men er så lik mage i wow. har prøvd Assassin, nercromancer, monk, illusionist og shadowknight også. men de er så like wow classer. Unntatt shadowknight.

 

Er det forresten en side der man kan se hvilke spells de får til hvert lvl? som på thottbot?

Lenke til kommentar
oppdateringa går fort nedover ;)

9339870[/snapback]

Tok 6 timer til sammen =)

 

Så nå spiller jeg. Har ikke bestemt meg for hva jeg vil spille enda. Hittil har wizard vært kulest. Men er så lik mage i wow. har prøvd Assassin, nercromancer, monk, illusionist og shadowknight også. men de er så like wow classer. Unntatt shadowknight.

 

Er det forresten en side der man kan se hvilke spells de får til hvert lvl? som på thottbot?

9339990[/snapback]

eq2.allakhazam.com f.eks.

Lenke til kommentar

Faen ass. Har fått et stort problem med EQ2 nå. Det startet i går natt. og det gir seg ikke. Har googlet kjempe masse, prøvd mye rart. Men det fungerer ikke.

 

Også bruker det ekstremt mye minne etter en liten stund. Og det er ikke alltid jeg får den feilmeldingen

 

Spillet klikker og jeg får denne feilmeldingen

post-65500-1187882811_thumb.jpg

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Den beste plassen å få hjelp er nok eq2 forumet, viss du ikke har prøvd der. Så jo ut til å være skjermkorter\drvere eller noe sånt.

 

Og for å være litt pirken så er det classene i wow som er like eq2 sine :p(som igjen er lik ditt og datt) Nå har jeg ikke spilt hver classe til max level i wow eller eq2, men fikk inntrykk av at de faktisk var ganske forskjellige? Og langt fler i eq2.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Jeg har en HP pavillion dv9000 laptop with:

 

Intel® Core2 CPU T5500 @ 1.66GHz (2 CPUs) prosessor

2064MB RAM

512 RAM nvidia Geforce go 7600 grafikkkort med nv4_disp.dll driver

BIOS: ver 1.00PARTTBLh

Directx 9.0c (4.09.0000.0904)

 

Noen som vet hvorfor jeg ikke for spilt eq2 med ordentlig grafikk? Dette er det samme problemet som jeg beskrivde ovenfor.

 

Og, når kommer serverne opp igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...