Gå til innhold

everquest 2, hvem spiller?

Anbefalte innlegg

er litt frista eg også. har alltid endt opp med å spille aleine, og da blir det kjedelig til slutt:(

visst det er eit norskt guild, der folk faktisk er online, og hjelpsomme folk,så vurderer eg meget sterkt å begynne igjen.

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, ved å lese denne tråden savner jeg EQ2 alt. Husker første gang jeg testa det, og da satt jeg med en spesiell følelse jeg aldri har hatt når det gjelder spill. Jeg ble helt hekta, og har heller aldri vært så hekta på et spill. Har lagt mange, utallige timer bak meg med dette spillet. Hadde maaange chars., men main var warden lvl 59, var medlem i truewatch som var splitpaws største guild (mulig det er det enda), dessuten starta jeg en gang en guild og fikk 100 medlemmer, men da jeg slutta å spille for 4 mndr døde guilden ut. Klarte ikke å slutte så jeg begynte igjen, men tilslutt måtte jeg Slutte å spille fordi skjermkortet sa nei, men har fått nytt og frister litt med å starte igjen. Elsket heritage quester og forskjellige instances som f.eks. den ved nectropos. Å være i gruppe var også veldig morro. EQ2 var noe helt særegent, et fantastisk spill i mine øyne.

Etter jeg slutta har jeg gjevnlig testet ut andre MMORPG som feks wow, Vanguard og LOTRO, men ingen av spilla har vært særlig interessante. Har som regel slutta etter lvl 10.

Uff, savner EQ2 skikkelig nå i skrivende stund..

Lenke til kommentar

Everquest 2 er uten tvil det spillet jeg sitter igjen med best minner fra, men gikk over til wow etter en stund pga elendig ytelse i eq2 og at jeg hadde et drøss av venner som spilte wow. Så blei litt stuck i wow, fikk aldri den samme gode følelsen og har veldig ofte fått en litt kvalm plikt følelse i wow, fikk aldri det i eq2. Men har aldri orket begynne igjen, har spilt trialen litt av og til, men det blir fort ensomt å spille eq2 alene.

Dessuten har soe gitt et visst antall random folk mail om at de kan spille gratis til 15 september og jeg fikk selfølgelig ikke dette tilbudet,, noe som har gjort meg direkte gretten. Det er smålig, ikke spillet eq2 sin feil, men desverre aldri mer Everquest2.

Lenke til kommentar
Noen her som spiller aktivt enda da? og kan fortelle meg litt nytt om spillet siden den gang jeg slutta (ca 1 år siden). Om det er mye nytt så vurderer jeg og starte igjen.

9159354[/snapback]

Er vel kommet en ny expansion siden da(echoes of faydwer) og en haug med updates, pluss så kommer det jo enda en ny expansion nå snart(Rise of kunark).

Har ikke spilt selv på en stund så jeg er kanskje ikke den beste til å svare på dette.

Lenke til kommentar

Tok opp en gamel account som jeg brukte da jeg skulle laste ned trial av Everquest 2, men så lastet jeg ikke ned først så jeg stak til "my account" først og der står det "Everquest 2 billing" , wierd =/

"Owning Station Account: "nick"

Subscription Name: EverQuest II Subscription

Period: 1-month

Account Status: Non-Recurring Billing Method or Cancelled*

Orig. Purchase Date: July 3, 2006"

What the fudge?

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Nei det blir vel til at jeg tar meg en tur innom EQ2 snart regner jeg med.

Uansett dreiv å søkte å prøve å finne litt stoff om denne nye utvidelses pakken som skal komme nå i november Rise of Kunark, så hvis noen er interesserte så fant jeg et 12min intervju fra E3 om pakken: Link

Må si jeg liker den nye rasen som kommer med denne utvidelsepakken.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Har starte igjen nu :) Uff, hekta. Spiller litt med min Brigand i RoV.

Nitrius, om du startet opp igjen, så start på splitpaw med mindre du har gamle kontoer du reaktiverer på andre servere.

9163567[/snapback]

Den er grei.

Har nettopp installert spillet nå så er vel ikke lenge før jeg reaktiverer kontoen min, men ingen fare kommer nok til å starte med en ny character uansett.

Har aldri kommet særlig langt i levels i EQ2, har som regel tatt en character til lvl 20, så har jeg begynt på en ny og gjort det samme om igjen :p

Lenke til kommentar

Haha, du høres akkurat ut som meg :) Jeg har gjort nyaktig det samme :) Alikevel selv om jeg starta en, kom til lvl 20, starta ny osv fikk jeg masse erfaringer innen spillet :) Men jeg bestemte meg virkelig for å gå videre med warden (var litt mangel på healers da jeg spilte).

Etter jeg reaktiverte i dag fant jeg ut at jeg hadde disse klassene:

Ogide (Splitpaw)

Wood Elf | Warden | 47 (trodde den var over lvl 50 som jeg skrev tidligere i tråden)

Bowi (Splitpaw)

Barbarian | Shadow Knight | 31

Ecoo (Splitpaw)

Half Elf | Brigand | 27

Ebio (Splitpaw)

High Elf | Warlock | 24

Upaci (Splitpaw)

Dark Elf | Necromancer | 36

Difo (Splitpaw)

Human | Mystic | 17

I tillegg fant jeg ut at alle brigandspellsene jeg hadde var master 1 og samme med shadowknight og mystic.

Spiller mest med Briganden for tiden, ellers bruker jeg litt til til krafting med warden.

Det err bare å legge til de du vil Nitirius så kan vi sikkert queste litt sammen om du vil :)

Endret av Blf
Lenke til kommentar

Da var kontoen reaktivert.

Driver å patcher opp klienten i dette øyeblikk.

Edit: Noe som ser ut til å ta 1 til 2 timer så jeg får smøre meg med tålmodighet.

Eller Est. remaining time daler nedover så tar ikke så lang tid allikevel.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Da var kontoen reaktivert.

Driver å patcher opp klienten i dette øyeblikk.

Edit: Noe som ser ut til å ta 1 til 2 timer så jeg får smøre meg med tålmodighet.

Eller Est. remaining time daler nedover så tar ikke så lang tid allikevel.

9166335[/snapback]

Det tar lengere tid enn du tror ;)

Estimated time begynner litt på nytt når den kommer mot 1 time og under.

Lenke til kommentar

Har sitti å lagd diverse character nå og testa de sånn smått ut, greier ikke å bestemme meg for hva jeg skal spille som.

Fikk litt lyst til å fortsette på min lvl 22 ranger, men vet ikke helt.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...