Gå til innhold

everquest 2, hvem spiller?

Anbefalte innlegg

Tenker på det samme, virker som Eq2 har fått en opptur etter nedturen med Vanguard, mye spillers om vender tilbake og spillet skal visst gjøre det bra. Til og med nye characters i alle levler som springer rundt, hvertfall viss jeg skal tro forumene jeg leser på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker EQ2, men spiller ikke lenger. Største grunnen er at det er slitsomt med groups og quests.

WoW gjorde det riktig å legge til "share quest", og vise hvem som hadde samme quest i groupen du var i. Dette er 2 ting jeg savner stort i EQ2 særlig siden hele spillet er fokusert på quests.

Det er fælt med folk som bare slutter groups etter å fått det DE vil, og ikke hjelpe andre. Samme gjelder quests som har "followups", og dem er på andre eller tredje del og du er på første så gidder dem ikke å hjelpe deg å gjøre de delene kjapt....noe jeg alltid gjorde for andre.

Mulig dem har lagt til de funksjonene siden den gang jeg spilte men....

Savner spillet stort. Men har sluttet med MMORPGer. Ser på det som sløs av tid og penger siden jeg venter på Age Of Conan uansett. :thumbup:

Endret av nosync
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg re aktiverte kontoen min i dag. Kjøpte meg pakken hvor EQ2 og 3 exp-pakker følger med til en pris på litt under 300,-.

Gleder meg til jeg kommer hjem! Starter nok meg en Dirge eller Swashbuckler på Florendyl-serveren.

Bør vel finne meg ett guild også. Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Aktiverte du ekstra pakkene på din gamle konto? Eller laget du en helt ny konto? Har tenkt på det samme, men bare viss jeg kan spille på min gamle konto, har flere hobbiter som jeg er veldig glad i :)

9044407[/snapback]

Jeg aktiverte på min gamle konto. Var usikker på om alle exp-pakkene ble aktivert (da jeg fikk bare 1 key), men jeg sjekket kontoen, og der står det at alle er aktivert :D

Må si at spillet har forbedret seg kraftig siden sist jeg spilte det ja. Er vel godt over et år siden jeg spilte EQ2 sist.

Akk, så lenge til klokken er 16.00 :thumbdown:

Lenke til kommentar

Boho jeg savner å spille men har ikke greid å logge meg på serveren siden midten av Mars! :( Teite nextgentel :( Jeg har forsøkt 'alt' brukt haugevis av timer på å forsøke å fikse dette men til ingen nytte. Så nå har jeg bestilt Telenor istedet håper det gjør susen.

Er det forresten noen som spiller pvp på venekor serveren? jeg har tenkt å lage character der når jeg en gang kommer inn for en venninne av meg spiller der og jeg har aldri testet pvp før ^^

Lenke til kommentar

Jeg har også fått meg nextgentel siden jeg flyttet inn mot byen, spilte trialen med den nye rasen for et par uker siden, ingen problemer å logge inn?

Utrolig surt da :\

Har vært litt av og på når det gjelder eq2, men spillet har virkelig utviklet seg flott de siste årene. Lurer på om det ikke er verdt å spille det en sist gang før AoC og Warhammer kommer.

Lenke til kommentar
Jeg har også fått meg nextgentel siden jeg flyttet inn mot byen, spilte trialen med den nye rasen for et par uker siden, ingen problemer å logge inn?

Utrolig surt da :\

Ja jeg fatter ikke hva som er feilen, jeg kunne jo spille før :( jeg tok et par tracert og de var helt på trynet

Ja EQ2 har fått mange forbedringer de siste månedene generelt, i det siste har de forbedret pvp delen også (jeg besøker forumet deres jevlig selv om ikke jeg får spilt) for etter som jeg har skjønt fungerte ikke den delen så bra tidligere. PVP er bl.a. bedre balansert nå, også har de slått sammen de europeiske servere med de amerikanske, - de europeiske var visst ganske tomme. Det virker som PVP har fått en oppsving med dette og er blitt mer populært

Endret av GerdElise
Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne vekke litt liv i denne.

Traff en gjeng med snille bergensere på Runnyeye i går, vi sprang gjennom Runnyeye flere ganger. Vi hadde ingen taktikk eller kordinasjon what so ever. Vi tok hele hula med 4 mann og 1 kvinne.

Jeg må innrømme jeg har aldri hatt det så gøy på Everquest 2 som dette partyet. Vi brukte skype for å snakke sammen. Å vi tok en Leeroy flere ganger, bare for gøy. Men vi ble bare wipet 1 gang.

Er det flere enn meg som spiller på Runnyeye for tiden?

Lenke til kommentar

http://img402.imageshack.us/my.php?image=eq2promo3lt1.jpg

Jeg blir deprimert, jeg har hatt en mmo fri sommer og har de siste ukene siklet på eq2 eller vg, og havnet egentlig på eq2. Så ser jeg dette flotte tilbudet og blir kjempe glad, men NEIDA av en eller annen grunn så har ikke jeg fått dette tilbudet. Har lest på andre forum og det virker totalt random om du har fått tilbudet eller ei. Ja jeg har spilt eq2 og vg før på samme konto, så alt skulle ligge til rette for tilbudet.

:(

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Everquest 2 og Vanguard er begge fra release datoen, Vanguard er vel enda litt før, noe pre release greier, skuffende. Har sent mail for å få vite hvorfor og hva som må til? Blir kjempe skuffet viss det er en random greie. Tror jeg skal prøve å bruke dagen til å få kontroll på ting, for nå føler jeg for å spille wow igjen, men det er nok mer fordi jeg er skuffet :D

Lenke til kommentar
Jeg syns en bump er på sin plass nå.

Vurderer å begynne igjen, men er ganske usikker. Mitt store eventyr varte ikke lengre enn noen timer sist gang jeg bestemte meg for det samme.

8878966[/snapback]

Jeg har nettopp begynt igjen etter et halvt år pause fra Antonia Bayle-serveren. En annen norsk kompis og jeg skal flytte våre characters til en av de europeiske serverne. Men vi lurer fortsatt på hvilken.

Jeg har spilt i to år (ca. like lenge som min kompis, på AB).

Min kompis (Main character):

Hakhon

LVL 70 Shadowknight

Jeg:

Vasmet

LVL 70 Paladin

Så hvilken server?? Runnyeye eller Splitpaw! Alle nordmenn rekk opp en hånd og si hvilken server dere spiller på. (Jeg vet Splitpaw har utrolig mange svensker, men Runnyeye viser seg å kanskje ha noen flere nordmenn etter få undersøkelser).

Så nok en gang, fortell meg hvilken server dere spiller på!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...