Gjest Slettet-5ynCQT38 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har spilt EQ 2 for lenge siden, hadde vært gøy å prøvd det igjen, rekrutterer guilden deres GerdElise ? Lenke til kommentar
GerdElise Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har spilt EQ 2 for lenge siden, hadde vært gøy å prøvd det igjen, rekrutterer guilden deres GerdElise ? 7460692[/snapback] Ja, de tar inn folk hele tiden, alle levels velkomne. Vennlige og hjelpsomme folk og ikke no mas. Jeg er ny i guilden så jeg kjenner ingen ennå, bortsett fra hun jeg spiller med da, men jeg har fått et bra inntrykk av dem så langt. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Etter jeg ble mektig lei av WoW pga dårlig community og 2shotting instance pvp, så kjøpte jeg EoF. Har laget en fury på Splitpaw, og så langt kan jeg si at det er et friskt pust iforhold til WoW, med et hopetalls mer ting å gjøre! Navnet er Siva! Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har spilt trial tingen nå og vurderer seriøst å kjøpe det Er det sånn vi må betale per måned som på WoW? Isåfall, hvor mye? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ikke noe mer enn 100 kroner, tror jeg. Lenke til kommentar
GerdElise Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ikke noe mer enn 100 kroner, tror jeg. 7472011[/snapback] Ja jeg tror det er rundt 100 lappen. Jeg har 3 characters på Splitpaw nå; Birna Bamsemoms lvl 27 Berserker (barbarian) kunne ikke dy meg da Birna betyr binne Sindi BomBom lvl 24 Troubador (halfelf) -hun har så fin tromme ^^ -og en ny en; Celor lvl 12 Fury (woodelf) -ingen etternavn ennå, det får man når man er lvl20 Guilden jeg netopp er blitt med i (kjenner ingen der foreløpig) heter Mystic Warlords StarGazer; jeg skal se etter Siva Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Hver gang jeg ser denne tråden poppe opp får jeg lyst til å spille igjen. Problemet er at det ikke er så fryktelig lenge siden jeg faktisk spilte EQ2 i en måned ca. og kansellerte kontoen, jaja. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ikke noe mer enn 100 kroner, tror jeg. 7472011[/snapback] Ja jeg tror det er rundt 100 lappen. Jeg har 3 characters på Splitpaw nå; Birna Bamsemoms lvl 27 Berserker (barbarian) kunne ikke dy meg da Birna betyr binne Sindi BomBom lvl 24 Troubador (halfelf) -hun har så fin tromme ^^ -og en ny en; Celor lvl 12 Fury (woodelf) -ingen etternavn ennå, det får man når man er lvl20 Guilden jeg netopp er blitt med i (kjenner ingen der foreløpig) heter Mystic Warlords StarGazer; jeg skal se etter Siva 7472156[/snapback] Det må du gjøre Dinga nettopp lvl 21, så begynner å bli litt fart i furyen min. Ellers er jeg med i en guild som heter Faydark Knights, og holder for tiden på å nyte utsikten i Butcherblock ! Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Spillte for ca 1.5 år siden, men grafikken hakka så mye når en satte den opp litt at ikke jeg orka mer, pluss at zoning tok evigheter. Så nå at de hadde fiksa litt på det zoning greiene i den nye exp. så jeg tok likegodt å bestillte hele pakka inkl. den nye exp. hos cdon i dag. Kosta bare 350,- så jeg tenkte jeg skulle begynne litt igjen å se. Syns det var kos å spille sist, men spillet gikk så trått jeg jeg ble helt satt ut. Har fått endel bedre maskin siden sist også, selv om jeg leser rundt om at det fortsatt er tungt å dra det spillet der. Vi får se åssen det går. Noen som har erfaringer med EQ2 som har ca. samme pc specs som meg (spec i sig). Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har dårligere cpu og gfx enn deg, men kjører spillet på high (med litt tweaking) ganske fint! Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Høres fint ut Ser frem til en fin jul med masser av tid til å kose seg foran skjermen med EQ2, hehe. Noen spes server som det er mye norske på? (glem det, jeg leser litt bakover i tråden så ser jeg vel det fort ) Endret 12. desember 2006 av Nosferatu Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg prøvde nettopp den nye trialen med min nye pc, kjørte stort sett alt av grafikken på max, og hvilket syn! Har aldri sett eq2 gjennom disse øynene før, lekkert, de gikk helt fint også! Men rekner med at i litt mer krevende områder osv må jeg stille ned grafikken litt, men dette var annerledes en lowest setting som jeg er vant til Lenke til kommentar
GerdElise Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Spillte for ca 1.5 år siden, men grafikken hakka så mye når en satte den opp litt at ikke jeg orka mer, pluss at zoning tok evigheter. Så nå at de hadde fiksa litt på det zoning greiene i den nye exp. så jeg tok likegodt å bestillte hele pakka inkl. den nye exp. hos cdon i dag. Kosta bare 350,- så jeg tenkte jeg skulle begynne litt igjen å se. Syns det var kos å spille sist, men spillet gikk så trått jeg jeg ble helt satt ut. Har fått endel bedre maskin siden sist også, selv om jeg leser rundt om at det fortsatt er tungt å dra det spillet der. Vi får se åssen det går. Noen som har erfaringer med EQ2 som har ca. samme pc specs som meg (spec i sig). 7484180[/snapback] jeg har AMD Athlon 64 3700+, Gainward GeForce7800GT 512 MB og 1 gig med RAM og spillet ser helt nydelig ut! Jeg kjører stort sett alt på High men har kjørt ned litt på skygger og et par andre mindre viktige ting og det lagger ikke i det hele tatt, -bortsett fra i Queynos. Der hakker det sinnsykt til tider. Men om jeg skal være der en stund så tar jeg heller og drar ned litt på grafikken og slår av skygger helt og da går det ok. Nosferatu: Splitpaw serveren er tingen, der er det massevis av skandinavere Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Noen som har fått testa eq2 med det nye gfx kortet fra nvidia? altså Geforce 8800gtx/gts? hvis så, hvordan funka det? mulig å kjøre alt på fult uten å merke noe hakking eller lignende? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hvordan har det seg at hver eneste gang jeg får lyst til å spille EQ2 så popper denne tråden opp i mine innlegg igjen? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hehe, jeg kjørte bånngass med et 1950xt kort, gik relativt smertefritt, men merket litt hakking av og til. Så rekner med 8800 skal klare det helt fint, men har ikke prøvd Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Da ble det til at jeg kjøpte meg Fae ekspansjons pakken og startet igjen, så får vi se hvor lenge jeg holder på denne gangen. EQ2 og EVE Online er etter min mening de beste mmo spillene ute på markedet idag, men av en eller annen grunn pleier jeg å ta alt for mange pauser Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det som irriterer meg mest med EQ2 er at det virker som det er alt for mye soloing.. Har bare spilt opp til lvl 17 da men.. Hadde store problemer med å finne meg folk å queste med. Grunnen for at jeg quitta Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Jeg setter pris på at det er mye som kan gjøres alene i EQ2. Er med i en guild med stort sett bare folk fra "over there", og når de ikke har sin mest aktive tid quester jeg alene eller crafter. De fleste av oss har flere karakterer så flere ganger i uken setter vi av tid til å gjøre Heritage quester og lignende. Når det gjelder det grafiske så merka jeg en enormt stor forskjell ved øke fra en til to gb ram. Kan anbefales Endret 4. januar 2007 av firberblad Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg syns en bump er på sin plass nå. Vurderer å begynne igjen, men er ganske usikker. Mitt store eventyr varte ikke lengre enn noen timer sist gang jeg bestemte meg for det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå