Gå til innhold

everquest 2, hvem spiller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har spilt EQ 2 for lenge siden, hadde vært gøy å prøvd det igjen, rekrutterer guilden deres GerdElise ?

7460692[/snapback]

Ja, de tar inn folk hele tiden, alle levels velkomne. Vennlige og hjelpsomme folk og ikke no mas. Jeg er ny i guilden så jeg kjenner ingen ennå, bortsett fra hun jeg spiller med da, men jeg har fått et bra inntrykk av dem så langt. :)

Lenke til kommentar
Ikke noe mer enn 100 kroner, tror jeg.

7472011[/snapback]

Ja jeg tror det er rundt 100 lappen.

Jeg har 3 characters på Splitpaw nå;

Birna Bamsemoms lvl 27 Berserker (barbarian) :p kunne ikke dy meg da Birna betyr binne :D

Sindi BomBom lvl 24 Troubador (halfelf) -hun har så fin tromme ^^

-og en ny en; Celor lvl 12 Fury (woodelf) -ingen etternavn ennå, det får man når man er lvl20

Guilden jeg netopp er blitt med i (kjenner ingen der foreløpig) heter Mystic Warlords

StarGazer; jeg skal se etter Siva :)

Lenke til kommentar
Ikke noe mer enn 100 kroner, tror jeg.

7472011[/snapback]

Ja jeg tror det er rundt 100 lappen.

Jeg har 3 characters på Splitpaw nå;

Birna Bamsemoms lvl 27 Berserker (barbarian) :p kunne ikke dy meg da Birna betyr binne :D

Sindi BomBom lvl 24 Troubador (halfelf) -hun har så fin tromme ^^

-og en ny en; Celor lvl 12 Fury (woodelf) -ingen etternavn ennå, det får man når man er lvl20

Guilden jeg netopp er blitt med i (kjenner ingen der foreløpig) heter Mystic Warlords

StarGazer; jeg skal se etter Siva :)

7472156[/snapback]

Det må du gjøre :)

Dinga nettopp lvl 21, så begynner å bli litt fart i furyen min. Ellers er jeg med i en guild som heter Faydark Knights, og holder for tiden på å nyte utsikten i Butcherblock !

Lenke til kommentar

Spillte for ca 1.5 år siden, men grafikken hakka så mye når en satte den opp litt at ikke jeg orka mer, pluss at zoning tok evigheter.

Så nå at de hadde fiksa litt på det zoning greiene i den nye exp. så jeg tok likegodt å bestillte hele pakka inkl. den nye exp. hos cdon i dag. Kosta bare 350,- så jeg tenkte jeg skulle begynne litt igjen å se. Syns det var kos å spille sist, men spillet gikk så trått jeg jeg ble helt satt ut.

Har fått endel bedre maskin siden sist også, selv om jeg leser rundt om at det fortsatt er tungt å dra det spillet der. Vi får se åssen det går. Noen som har erfaringer med EQ2 som har ca. samme pc specs som meg (spec i sig).

Lenke til kommentar

Jeg prøvde nettopp den nye trialen med min nye pc, kjørte stort sett alt av grafikken på max, og hvilket syn! Har aldri sett eq2 gjennom disse øynene før, lekkert, de gikk helt fint også! Men rekner med at i litt mer krevende områder osv må jeg stille ned grafikken litt, men dette var annerledes en lowest setting som jeg er vant til :D

Lenke til kommentar
Spillte for ca 1.5 år siden, men grafikken hakka så mye når en satte den opp litt at ikke jeg orka mer, pluss at zoning tok evigheter.

Så nå at de hadde fiksa litt på det zoning greiene i den nye exp. så jeg tok likegodt å bestillte hele pakka inkl. den nye exp. hos cdon i dag. Kosta bare 350,- så jeg tenkte jeg skulle begynne litt igjen å se. Syns det var kos å spille sist, men spillet gikk så trått jeg jeg ble helt satt ut.

Har fått endel bedre maskin siden sist også, selv om jeg leser rundt om at det fortsatt er tungt å dra det spillet der. Vi får se åssen det går. Noen som har erfaringer med EQ2 som har ca. samme pc specs som meg (spec i sig).

7484180[/snapback]

jeg har AMD Athlon 64 3700+, Gainward GeForce7800GT 512 MB og 1 gig med RAM og spillet ser helt nydelig ut! Jeg kjører stort sett alt på High men har kjørt ned litt på skygger og et par andre mindre viktige ting og det lagger ikke i det hele tatt, -bortsett fra i Queynos. Der hakker det sinnsykt til tider. Men om jeg skal være der en stund så tar jeg heller og drar ned litt på grafikken og slår av skygger helt og da går det ok.

Nosferatu: Splitpaw serveren er tingen, der er det massevis av skandinavere :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Da ble det til at jeg kjøpte meg Fae ekspansjons pakken og startet igjen, så får vi se hvor lenge jeg holder på denne gangen.

EQ2 og EVE Online er etter min mening de beste mmo spillene ute på markedet idag, men av en eller annen grunn pleier jeg å ta alt for mange pauser :p

Lenke til kommentar

Jeg setter pris på at det er mye som kan gjøres alene i EQ2. Er med i en guild med stort sett bare folk fra "over there", og når de ikke har sin mest aktive tid quester jeg alene eller crafter.

De fleste av oss har flere karakterer så flere ganger i uken setter vi av tid til å gjøre Heritage quester og lignende.

Når det gjelder det grafiske så merka jeg en enormt stor forskjell ved øke fra en til to gb ram. Kan anbefales :)

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...